Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sezamo a lansat categoria Grădină cu peste 150 de produse dedicate

Sezamo a lansat categoria Grădină cu peste 150 de produse dedicate

upermarketul online Sezamo a lansat categoria „Grădină”, care include peste 150 de produse dedicate pasionaților de grădinărit. Selecția include semințe (de flori, plante aromatice, plante decorative, dar și legume), butași de flori, pământ de flori și îngrășământ, produse anti-dăunători, instrumente pentru grădinărit, stropitori și ghivece de mai multe tipuri.

„Să fim alături de clienți este parte din misiunea Sezamo, de aceea integrarea categoriei de grădina a venit natural. Anul acesta am lansat-o cu peste 150 de produse și urmează să creștem dezvoltând subcategoriile existente. Începând de astăzi aducem primăvara în casele clienților noștri și la propriu, nu doar la figurat”, a declarat Luiza Vlad, manager de categorie non-food & baby Sezamo.

Sezamo a lansat categoria Grădină cu peste 150 de produse dedicate

Noua categorie vine în întâmpinarea tendinței tot mai accentuate de a petrece timp în aer liber și de a cultiva propriile plante, fie pe balcon, fie în grădină. Fie că este vorba despre flori decorative sau legume proaspete, clienții Sezamo au acum acces rapid la produse de calitate, livrate direct la ușă, pentru a-și transforma spațiul într-un colț verde plin de viață.

Sezamo este un real one-stop-shop, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale.

Supermarketul online oferă o selecție de peste 15.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.