Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sezamo: 75% dintre coșurile de cumpărături includ pâine și produse de panificație

Sezamo: 75% dintre coșurile de cumpărături includ pâine și produse de panificație

Supermarketul online Sezamo anunță că 75% dintre coșurile de cumpărături ale clienților săi conțin cel puțin un produs de panificație sau patiserie. Datorită interesului în creștere pentru categorie, timp de două săptămâni supermarketul online va oferi produse de patiserie, la prețuri promoționale de 1 leu, 5 lei și 10 lei. Produsul zilei va fi anunțat în fiecare dimineață pe site și în aplicație și va fi disponibil la cel mai mic preț de pe piață, în cantitate limitată. Oferta este valabilă de astăzi până pe 21 februarie inclusiv.

Oferta supermarketului online include produse de panificație create cu măiestrie de către cei mai apreciați artizani locali, precum Atelierul de Tarte, Gre Bakery și Pain Plaisir, dar și produse proaspete pe care Sezamo le pregătește zilnic, în mai multe ture, în cuptoarele proprii.

Sezamo: 75% dintre coșurile de cumpărături includ pâine și produse de panificație

Pe partea de panificație, cele mai apreciate produse sunt ciabatta, chiflele, pâinea durum și demi-baghetele. Pe partea de patiserie, în topul preferințelor sunt clasicul croissant cu unt, covrigii tip bretzel, gogoșile cu umplutură de fructe, croissantele cu ciocolată și cremă de alune și foietajul cu nuci pecan și sirop de arțar.

„Ne dorim să le oferim clienților noștri posibilitatea de a testa la prețuri accesibile cele mai bune produse de patiserie din oraș. Clienții vor descoperi zilnic aromele bogate și gusturile autentice ale produselor de top, atât de la brutării și patiserii artizanale, cât și din oferta proprie. Astfel, dorim să creăm o experiență gustativă unică, în care fiecare zi să fie o surpriză plină de delicii”, a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.

Cristian Sălceanu, Country Manager Sezamo
Cristian Sălceanu, Country Manager Sezamo

Clienții noi pot să testeze produsele supermarketului gratuit, în limita a 50 de lei, folosind un cod special, ofertă valabilă timp limitat, pe categoriile dedicate. În plus, comandând online, clienții vor economisi astfel timp prețios, fără a mai sta în trafic și în aglomerație.

Sezamo este un real one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop. Supermarketul colaborează cu furnizori și producători locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienților cele mai proaspete și de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale și reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanțe lungi.

Delicioasele produse de tip brutărie și patiserie sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.