pentru comunitatea Fete Destepte
“Vrei să nu pierzi niciun moment în care poti face sex like there is no tomorrow? Ți-ar plăcea să-ți uimești prietenele cu lucrurile senzaționale care se petrec la tine în dormitor? Aplicația Sex Predictor te ajută să nu ratezi zilele în care poți avea parte de cele mai intense partide alături de partenerul tău!”
Cu un ton prietenos și un copy atrăgător, aplicația de Facebook Sex Predictor ascunde mult mai multe beneficii decât ar putea părea la prima vedere: în fapt, nu doar despre sex este vorba, ci despre cum să te bucuri de o viață sexuală sănătoasă, fără repercusiuni.
Aplicația face parte dintr-o campanie educațională despre contraceptie, dezvoltată de trei companii ale grupului Lowe Romania pentru comunitatea Fete Deștepte: Medic One, SeniorHyper și Mobile Works.
Aplicația Sex Predictor poate fi accesată pe Facebook (aici), și se poate descărca din App Store pe iPhone, scanând codul QR (atașat). Utilizatoarele care o accesează primesc notificări zilnice sau periodice personalizate, care le ajută la prevenirea unei sarcini nedorite (în funcție de metoda contraceptivă pe care o folosesc) dar și calendare de fertilitate lunare. De asemenea, pot afla care sunt cele mai indicate zile pentru sex și pentru îmbunătățirea vieții de cuplu.
“Scopul acestei campanii este unul foarte clar: educația cu privire la contraceptie. În România încă nu se discută suficient despre acest subiect important și sensibil, in conditiile in care numărul de avorturi la nivel național este alarmant de mare – anul trecut s-au înregistrat aproximativ 400 de avorturi pe zi, arată un studiu Eurostat. Medic One a semnat la începutul anilor 2000 primele campanii pe tema contracepției în România, dar iată că 13 ani mai târziu încă este nevoie de educație și de o dezbatere serioasă pe această temă, și platforma Fete Deștepte este un pas important în acest sens”, spune Oana Cociașu, Managing Partner Medic One.
SeniorHyper s-a ocupat de conceptul creativ al aplicației și de implementarea acesteia din punct de vedere digital, iar Mobile Works de dezvoltarea si adaptarea campaniei pentru telefonul mobil.
“Am abordat un ton amuzant în textele aplicatiei, pentru a putea vorbi cu lejeritate despre un subiect foarte serios, iar livrarea mesajului să se facă plăcut și ușor de reținut. Cred că am și reușit, sau cel puțin asa arată rezultatele. A fost un proiect la care echipa SeniorHyper a lucrat cu mult drag, mai ales că are o valoare socială reală”, spune Vasile Alboiu, Creative Director SeniorHyper.
Aplicația a înregistrat până acum peste 3 481 de vizitatori si 3 100 de utilizatori pe Facebook, respectiv mai mult de 3800 de descărcari pe iPhone, ajungând pe locul 1 in AppStore în categoria ei.
Bucuresti, 22.08.2013