Parte din portofoliul European Food, Servus este o bere ce se plasează pe segmentul economic şi care se adresează oamenilor sinceri, ce ţin mai mult la bere decât la etichetă.
Sub sloganul “Ţinem la adevărata tradiţie a băutului de bere”, campania vorbeşte într-un mod amuzant şi onest desprea cea mai veche şi totodată cea mai importantă tradiţie legată de bere: tradiţia de a o bea.
Insight-ul este unul simplu şi general valabil: în România, băutul berii este în sine o tradiţie, care, ca orice tradiţie, se transmite din tată-n fiu, de generaţii. E vorba de toate micile obiceiuri din jurul berii, prinse de la tata sau de la bunicu’, obiceiuri care fac atât de plăcut băutul berii – de la a o desface cu orice ai la îndemână, până la a o bea şi singur, şi cu soţia, nu doar cu prietenii. Sunt obiceiuri valabile pentru orice brand de bere, indiferent de poziţionarea acestuia, observaţii adevărate, ce ţin doar de bere şi de plăcerea de a o bea.
“Dacă spotul TV mizează pe tradiţia de a bea bere fără să verşi vreo picătură, restul materialelor (printuri, spoturi radio şi POSM-uri) amendează clişee folosite în mod “tradiţional” în reclamele la bere: că berea X se bea doar cu cei mai buni prieteni, că berea Y se bea doar din paharul berii Y, că berea Z are acum o sticlă mai atrăgătoare, că berea W se bea doar după serviciu, că berea nemţească e cea mai bună, ca berea Q e şi mai bună pentru că are o tradiţie de sute de ani etc. etc”. – povesteşte Andrei Tripşa, Creative Director al agenţiei.
Servus reaminteşte astfel oamenilor cât de simplu este de fapt să bei o bere şi că singurul motiv pentru a o bea este însăşi plăcerea de a o bea.
“Entuziasmul cu care am lucrat pentru pitch-ul Bürger a generat primirea în grijă a unui al doilea brand de bere. În interval de o lună am repoziţionat şi dezvoltat campanii pentru două branduri în aceeaşi categorie, dar în segmente diferite. A fost interesant pentru că am lucrat contratimp – sezonul începuse deja, dar mai ales pentru că de la faza de poziţionare s-au conturat în ambele cazuri două platforme generoase şi distincte. Este frumoasă implicarea în ADN-ul brandului şi sentimentul ca participi la povestea pe care o va spune de acum încolo” declară Mădălina Oanţă – Client Service Director Propaganda.
“Noua platformă de comunicare are potenţial pentru că suntem autentici, nu încercăm să ne vindem altfel decât suntem, obiectivul nostru fiind să creăm empatie cu targetul nostru. Alături de comunicare am investit de asemenea în produs, Servus fiind singura bere în segmentul economy care are patru luni termen de valabilitate pentru berea la PET“, declară Geanina Mocanu – Director Marketing Divizia Bere European Food.
Echipa Servus (European Food România):
Geanina Mocanu – Director Marketing Bere
Cristian Badea – Brand Manager
Horaţiu Cosma – Director Marketing
Echipa Propaganda:
Andrei Tripşa – Creative Director
Costin Milu – Head of Copy
Dan Amariei – Deputy Creative Director
Costin Călugăru – Copywriter
Amandine Heyndrickx – Art Director
Marcela Moldovan – Senior Art Director / AV Producer
Simina Leotescu – Head of Strategic Planning
Mădălina Oanţă – Client Service Director
Sonia Vlad – Account Director
Codruţa Pîrvuleţu – Account Manager
Andrei Tudorache – Account Executive
Svetlana Burlacu – Media Director
Alexandra Poştoacă – Junior Media Planner
Florin Ciorica – Media Manager
Casa de producţie Smart Film:
Regizor: Radu Jude
DOP: Andrei Butica
Producator: Vlad Caprarescu
Propaganda este una dintre cele mai dinamice agenţii full-service independente de pe piaţă. Bazându-se pe forţa unei echipe de aproximativ 50 de profesionişti, Propaganda pune în slujba clienţilor pentru care lucrează trei principii care stau la baza viziunii şi dezvoltării agenţiei – marketing creativ, soluţii reale de comunicare şi pragmatism.
Printre clienţii agenţiei se numără: Napolact, Dots, Tchibo, Plus, BRD – Groupe Société Générale, Cesarom, Radio Guerrilla, Centre Ville, Bursa de Valori Bucureşti, Kia Motors, Adidas, Orkla Foods, Coty Cosmetics.
{mosloadposition user10}