„Clientul adoră să cumpere, dar urăște să-i fie vândute produse sau servicii”, a arătat Silvia Iordache, Marketing Manager Valoris Center la cea de-a doua ediție a Conferinței Internaționale „Marketing în Direct” în cadrul workshop-ului Telemarketing/Telesales. Cu toate acestea, există metode și acțiuni de comunicare directă care se pot dovedi extrem de eficiente dacă sunt corect implementate. Comparativ cu alte canale de comunicare telemarketingul are o rată medie de răspuns cuprinsă între 10-30%, spre deosebire de direct mailing care înregistrează o rată medie de 2-3% sau e-mailing cu o rată de 2,5-4%.
Serviciile de tip InfoLine implementate pentru companii small business reduc costurile și duc la creșterea vânzărilor. Este cazul multor companii care activează în telecomunicații, comerț online sau alte servicii care implică relațiile directe cu clienții. ”Pentru un client de-al nostru, dealer de echipamente foto – video cu distribuție atât în mediul tradițional (magazin specializat) cât și în mediul online (magazin online), am reușit să generăm lunar 238 oportunități suplimentare prin înființarea unui serviciu de tip InfoLine.”, arată Silvia Iordache. Strategia a fost una pe cât de simplu de implementat, pe atât de eficientă pornind de la situația în care, datorită dezvoltării companiei, solicitările telefonice au crescut în intensitate. Activitatea angajaților companiei nu permitea preluarea tuturor apelurilor clienților sau ale potențialilor clienți. Numărul solicitărilor telefonice nepreluate sau preluate cu întârziere nu se putea estima, iar calitatea serviciilor oferite nu era cea dorită, motivul fiind apelurile abandonate. Prin înființarea InfoLine-ului însă toate apelurile nepreluate în 20 secunde de la inițiere erau redirecționate către call center-ul Valoris unde o echipă special instruită prelua solicitările telefonice și oferea informații și asistență apelanților. Astfel în 4 luni au fost preluate peste 800 de apeluri, care altfel ar fi fost pierdute de client, iar rata de preluare a apelurilor a fost de 93%. ”Serviciul InfoLine oferă posibilitatea de a furniza informații actualizate despre serviciile companiei, despre promoțiile sau programele pe care le dezvoltă acestea și totodată de a evalua succesul acțiunilor pe care le întreprind.”, arată Marketing Managerul Valoris Center.
Și alte avantaje ale telemarketingului, precum adresarea individuală sau construirea unei relații continue cu clientul, au fost puse în lumină în cadrul workshopului Telemarketing/Telesales. Temele dezbătute la Conferința „Marketing în Direct” au demonstrat încă o dată că marketingul este un domeniu al inovației, iar marketerii trebuie să găsească soluții creative pentru a ajunge la publicul-țintă.
Evenimentul a fost susţinut de Agrafa, Cărturești, Cramele Recaș, Dial Telecom, Grand Hotel Continental, Jacobs Kronung Intense, Jana, Kanara, Dial Telecom, Kanara Print, Media Direct, Media Image, Oriflame, Prigat, RPG Security, Sin Media Sound, Snack Attack, The Money Channel TV, Toblerone, Valoris Center.
Despre Valoris Center:
Valoris Center are ca principal domeniu de activitate acoperirea întregii palete de servicii asociate activității de call center:
· Inbound (InfoLine, Customer Support, Product & Services Orders etc.)
· Outbound (Telemarketing, Telesales, Satisfaction Surveys etc.)
· Servicii de consultanță oferite ca suport clienților, atât în ceea ce privește fezabilitatea externalizării activităților non core business, cât și în ceea ce privește definirea proceselor de lucru in-house.
Serviciile Valoris contribuie la optimizarea costurilor și a resurselor umane, fidelizarea clienților, flexibilitatea operațiunilor și, implicit, la creșterea profitului clienților săi. Cu peste 200 angajați și project manageri cu experiență, Valoris Center gestionează profesional peste 400.000 apeluri / luna pentru clienții săi (clienți de tip corporate și IMM).