Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Serviciile de telecomunicatii – o comparatie a ofertelor existente

ale celor mai importanti operatori

Cum ar suna o comparație între mijloace de comunicare în primele secole ale erei noastre? Să luăm, de exemplu, porumbelul. Ar fi putut să se compare viteza porumbelului, distanța maximă acoperită, orientarea în spațiu sau, de ce nu, pentru cei în pas cu moda, culoarea penajului.

În timpurile noastre, comunicarea și accesul la mijloacele de comunicații au devenit extrem de simple. Din păcate, nu același lucru se poate spune și despre ofertele existente pe piață, de multe ori consumatorii fiind prinși în focul încrucișat al minutelor naționale, în rețea, megabiților de internet și altora asemenea.

În perioada 05 mai – 26 mai APC România a efectuat un studiu de piaţă privitor la serviciile de telecomunicaţii disponibile pe piaţa naţională, asigurate de cele mai importante companii din domeniu. Studiul acoperă serviciile de telefonie fixă, mobilă, televiziune şi internet, dar şi eventualele pachete suplimentare oferite de companii clienţilor.

Studiul realizat de APC România cu sprijinul studenților voluntari, încearcă să ofere consumatorilor români o imagine de ansamblu asupra pieței telecomunicațiilor din România, comparând ofertele existente ale celor mai importanți operatori, astfel încât aceștia să poată lua o decizie informată și în concordanță cu nevoile lor.

Câteva sfaturi înainte de a încheia un contract:
· Stabiliți-vă clar prioritățile: câte minute naționale și în rețea consumați lunar, utilizați un smartphone și aveți nevoie de acces la internet, cât de des vă uitați la televizor și de câte programe aveți nevoie.
· Citiți cu atenție toate ofertele operatorilor
· Aveți grijă că, în majoritatea cazurilor, vi se va cere să încheiați un contract pentru o anumită perioadă de timp (1 an, 2 ani). Renunțarea la contract înainte de expirarea acestui termen poate însemna că veți fi obligat să plătiți o taxă suplimentară.
· În cazul în care sunteți abordat prin telefon pentru încheierea unui contract, nu vă dați acceptul decât după ce ați primit în scris toate elementele ofertei, pentru a nu avea suprize în viitor.

Studiul a fost realizat şi condus de voluntarii APC România, studenţi la Universitatea Nicolae Titulescu, specializarea Economia Comerţului:
Pârvu Andreea – coordonator proiect
Brumuşilă Răzvan – research Internet
Fuioagă Brînduşa – research Televiziune
Untila Evghenii – research Telefonie
Petre Andreea – centralizare date

Studiul realizat de APC România este disponibil pe site-ul: www.apc-romania.ro.

Bucuresti, 03.06.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.