newAD Communication lanseaza noile solutii de PR & comunicare
newAD Communication, companie românească de consultanţă în marketing şi management, lansează, în premieră pentru piaţa românească, patru noi pachete de servicii de PR & Comunicare. Acestea sunt grupate în funcţie de dimensiunile şi nevoile companiilor cărora se adresează – de la multinaţionale, la companii nou intrate pe piaţă şi start-up-uri.
newAD Communication propune o abordare pragmatică a serviciilor de PR, bazată pe experienţa sa în consultanţa de marketing, management şi vânzări. Compania este specializată în servicii de comunicare pentru companii de tip B2B, din IT şi servicii. Datorită acestei specializări, principalul beneficiu câştigat de companiile care aleg unul dintre pachetele de PR & Comunicare oferite de newAD este obţinerea de rezultate concrete la nivel de business, cu investiţii reduse.
Companiile din sectorul B2B care aleg să îşi externalizeze serviciile de comunicare beneficiază din partea newAD Communication de un nivel profund de înţelegere a informaţiei tehnice, care este comunicată în piaţă sub formă de informaţie de afaceri cât mai accesibilă. Mai mult, comunicarea foarte bine focusată şi atent pregătită reuşeşte să-şi atingă publicul ţintă – persoane care pot lua sau influenţa decizia de afaceri în companii.
„Am observat că tot mai multe companii îşi doresc o adresare foarte specifică a nevoilor lor de comunicare, în funcţie de stadiul de dezvoltare a afacerii şi de planurile lor de extindere. Într-un domeniu atât de sensibil la comunicare precum B2B, ne orientăm în special spre o comunicare de afaceri aliniată la nevoile şi strategiile de afaceri ale clienţilor noştri. Scopul nostru este ca, prin oferirea de serviciile strategice de PR să contribuim în mod decisiv la creşterea vânzărilor clienţilor noştri”, declară Loredana Niculae, Managing Partner newAD Communication.
Pentru mai multe detalii despre noile servicii de PR & Comunicare ale newAD, accesaţi //www.newad.ro/prcom.pdf.
{mosloadposition user10}