GENESYS Systems oferă pachetele de servicii profesionale de asistenţă tehnică „On-Site” şi/sau asistenţă tehnică & suport remote, „On-Line”, de tipul CALL 4S, venind în sprijinul utilizatorilor pentru ca aceștia să poată beneficia de o infrastructură IT funcţională în orice moment, la capacitate maximă.
Serviciile CALL 4S aflate în portofoliul GENESYS Systems oferă soluţii eficiente companiilor care dețin infrastructuri IT complexe pe care nu le pot administra eficient, companiilor care nu dispun de competențele necesare în domeniile IT de interes, precum și acelor companii care doresc să își externalizeze total sau în parte administrarea infrastructurii IT.
Pachetele de servicii CALL 4S oferite de GENESYS Systems cuprind o gamă largă de opţiuni în funcție de abonamentul contractat, în privinţa modului de efectuare a serviciilor de instalare, configurare, administrare on-site şi remote, monitorizare, revizii, vizite periodice, intervenţii la cerere, activităţi de help-desk, outsourcing de personal IT, precum şi multe altele indiferent de brand-ul echipamentelor, al produselor sau de furnizor.
“Realizăm serviciile CALL 4S „On-Site” sau “On-line” prin intermediul echipei noastre tehnice, oferind clienților abonamente ce se adaptează perfect necesităților de business și bugetelor existente astfel încât să putem răspunde rapid și eficient” – Dan Papuc, Director Executiv, GENESYS Systems.
Serviciile CALL 4S oferite de GENESYS Systems se pot completa și cu servicii de outsourcing pentru gestionarea loturilor mari de echipamente (BUSINESS 4S), servicii de tip SLA pentru echipamente critice (ENTERPRISE 4S), servicii de închiriere echipamente (RENT 4S) şi hosting aplicaţii pe serverele din centrele de date (HOST 4S).
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}