De peste patru ani de zile, de la infiintarea primei companii de servicii Premium de concierge din Romania – CONSIERGO, piata autohtona a inceput sa ofere poate cel mai in voga si necesar serviciu al zilelor noastre. Conceptul de "consierge", adesea asemanat cu cel de "delegare a responsabilitatilor", se refera la preluarea si indeplinirea cu succes a sarcinilor din varii domenii de expertiza, astfel incat clientii care apeleaza la astfel de servicii sa poata beneficia de confortul, siguranta si rapiditatea indeplinirii dorintei, folosind timpul astfel castigat pentru familie si prieteni.
In Romania, conceptul a fost introdus in urma cu patru ani, o data cu infiintarea primei companii full-service de servicii de tip consierge. Dupa studierea aprofundata a pietei de consierge din intreaga lume, fondatoarele CONSIERGO, Carmen Voicu si Mioara Ionescu, au decis ca acest tip de servicii pot fi introduse si pe piata autohtona, avand un potential de business puternic si un target pregatit sa preia trendul occidental.
In prezent, CONSIERGO ofera servicii exclusiviste, menite sa ofere beneficiarilor sai o gama variata de facilitati premium, din domenii precum: Business & Personal, Lifestyle & Wellness, Casa & Administrativ, Recomandari Medicale sau Turism & Evenimente. Pentru a indeplini solicitarile venite, firma are parteneri in Paris, Monte Carlo si Londra, dar si o stransa relatie cu peste 150 de furnizori din tara si din strainatete, precum mari companii de ticketing sportiv sau companii culturale, cluburi sportive, lanturi hoteliere s.a.m.d.
Clientii din Romania sunt, in general, persoane active, implicate in activitate, deopotriva angajati si antreprenori, care au nevoie de timp si acces rapid la servicii de calitate. Un procent important este reprezentat si de clientii straini care activeaza pe teritoriul Romaniei si care fie cunosc deja beneficiile si continua un trend occidental aici, fie sunt nevoiti sa apleze la acest tip de servicii pentru a compensa ceea ce firmele de relocare nu le asigura in momentul detasarii lor in Romania.
Foarte receptive la serviciile CONSIERGO s-au dovedit si companiile, nu doar clientii individuali. Multe au ales sa-si recompenseze clientii premium sau angajatii valorosi cu servicii de concierge. In lume este un trend tot mai accentuat, acela de a include in pachetele de recompensare servicii de concierge, pentru a echilibra balanta munca – viata personala. Aici intervine CONSIERGO cu oferte personalizate, de la preluarea solicitarilor de zi cu zi sau urgente, pana la hobby-uri, dezvoltare personala, activitati culturale sau sportive.
Printre cele mai extravagante si interesante solicitari venite din partea clientilor CONSIERGO din Romania se numara: rezervari la restaurantul Noma, cotat numarul 1 in lume; tur privat in Provence; bucatari cu stele Michelin, care sa gateasca special pentru clientii companiei; locuri la saptamana modei de la Paris; cea mai buna loja la Finala UEFA de la Torino sau la finala Roland Garros, in care a jucat Simona Halep.