Senior Interactive şi Wrigley Romania lansează cea mai noua campanie conceputa pentru a determina interactiunea in mediul online cu brandul Orbit. Denumit “Şerifii Orbit”, jocul interactiv lanseaza o provocare pentru curatarea orasului de „banditii agresivi si urat mirositori” care au invadat orasul, in schimbul carora se primesc recompense. Campania se desfasoara in perioada 10 mai – 11 iulie.
“Platforma a fost gandita de la bun inceput ca o campanie de comunicare pe termen lung. Modelul ei functional este usor adaptabil si upgradabil, acesta putand integra usor imbunatatirile sugerate de utilizatori prin formularul de feedback disponibil ; jocul propune o retea complexa de actiuni si un numar mare de obiecte pe care utilizatorul le poate folosi pentru a-si duce sarcina la bun sfarsit, atent balansate in urma simularilor de model functional”, a declarat Radu Glont, Client Service Director, Senior Interactive.
Mecanica jocului este urmatoarea: utilizatorul trebuie sa acceseze siteul campaniei www.serifiiorbit.ro si sa isi creeze un cont sau sa se logheze din contul de Facebook. Utilizatorul devine serif si primeste sarcina de a elimina raufacatorii, de unul singur sau creandu-si o potera. Jocul pune la dispozitie o gama larga de accesorii care se pot cumpara pe masura ce utilizatorul avanseaza in joc, adunand recompense. Cele sase niveluri ale jocului sunt parcurse tot prin acumulare de recompense si fac posibila achizitionarea unor noi accesorii la fiecare nivel.
“Proiectul a presupus un nou mindframe: facem un joc, nu un site, nu comunicare pur si simplu. Asta presupune o grija mai mare pentru user experience si usability, precum si iesirea dintr-o zona de confort, aceea a proiectului batut in cuie, “finalizat” la lansare. Serifii Orbit va fi un proiect viu, un proiect a carui viata si dezvoltare incepe dupa lansare, nu se termina, spre deosebire de marea majoritate a proiectelor web”, declara Corin Chiriac Senior Strategy Planner, Senior Interactive.
Cel mai eficient aparator al legii va fi premiat la sfarsitul campaniei cu 1000 de dolari. Pe langa marele premiu, Orbit pune la bataie inca 500 de dolari pentru locul al doilea, plus alte premii saptamanale constand in Cutii de Orbit Professional (fiecare cutie contine 24 de pachete de guma), ce se pot castiga prin tragere la sorti.
„Proiectul Serifii Orbit este unul complex, destinat interactiunii brandului Orbit cu consumatorii prezenti online, in mod special utilizatori de Facebook. Ne-a placut foarte mult declinarea campaniei pe online, interactivitatea pe care o presupune, deschiderea catre feedback-ul primit de la utilizatori, pe baza caruia jocul se poate dezvolta in continuare.” mentioneaza Adela Avram – Brand Manager .
Echipa Senior Interactive care a lucrat la acest proiect este formata din: Corin Chiriac – Senior Strategy Planner, Marius Matei – Copywriter, Andrei Orcula – Art Director, Alexandra Sora – Senior Project Manager, Oana Nedelea – Content Manager, Teo Onicel – Team Leader Flash, Valentin Matei – Php Developer, Carmen Enache – Php Developer, Sorin Onicel – Web Designer, Dana Vajea – Web Designer, Daniel Pisica – Team Leader Web Design, Veronica Ciacoveanu – Junior Account Manager, Alina Ilie – Account Manager, Radu Glont – Client Service Director.
Din partea Wrigley Romania s-au implicat in proiect: Adela Avram – Brand Manager si Geanina Babiceanu – Director de Marketing.
{mosloadposition user10}