Seria de evenimente „Canale alternative pentru atragerea, fidelizarea si reactivarea clientilor”
Pe parcursul anului 2006, Contact Line va organiza in fiecare luna seria de evenimente cu tema „Canale alternative pentru atragerea, fidelizarea si reactivarea clientilor”. Aceste evenimente sunt destinate atat oamenilor de afaceri, specialistilor in marketing si vanzari, cat si reprezentantilor presei, organizatiilor non-guvernamentale si tuturor celor interesati de solutiile call center. Contact Line a demarat seria evenimentelor destinate prezentarii solutiilor personalizate pentru atragerea, fidelizarea si reactivarea clientilor inca de anul trecut. Scopul acestor intalniri este de a oferi potentialilor clienti posibilitatea evaluarii directe a beneficiilor serviciilor de call center. Evenimentele de acest tip organizate in lunile noiembrie si decembrie 2005 au beneficiat de participarea a peste 50 de oameni de afaceri si specialisti ieseni.
Experienta acumulata pe pietele externe si dorinta de a raspunde nevoii pietei romanesti de a cunoaste sau testa aceste solutii alternative, a constituit punctul de plecare in decizia de organizare a acestor evenimente. Pe langa informatiile privind avantajele serviciilor de call center, in cursul acestor intalniri reprezentantii companiilor prezente au ocazia de a cunoaste aplicabilitatea acestor servicii in cadrul
propriei afaceri.
Participantii pot solicita consultantilor Contact Line detalii specifice referitoare la etapele unei campanii de telemarketing sau la personalizarea solutiilor call center pentru diferite domenii de activitate. Mai mult, vizitarea centrului de afaceri Contact Line din Iasi, ofera participantilor la eveniment posibilitatea de a vedea la lucru operatorii nostri, de a evalua modalitatile de lucru si capacitatile noastre operative.
Interesul demonstrat de oamenii de afaceri si de specialistii de marketing si vanzari prezenti la evenimentele organizate in ultimele luni ale anului 2005, ne-a determinat sa permanentizam aceasta initiativa si sa ne deschidem usile in fiecare luna, pentru a oferi consultanta privind aceste noi metode de promovare a vanzarilor. De aceea, pe tot parcursul anului 2006, in fiecare luna, Contact Line va oferi partenerilor sai si
tuturor celor interesati posibilitatea de a evalua beneficiile serviciilor de call center.
Contact Line, una din cele mai moderne companii specializate in activitati de call-center din Romania, cu o experienta de peste 5 ani pe piata internationala, ofera servicii personalizate clientilor din diferite domenii de activitate: financiar-bancar, telecomunicatii, IT, bunuri de consum, resellers etc. In prezent, compania are o prezenta nationala in trei sedii operative: Iasi, Cluj, Oradea. Contact Line ofera servicii profesionale pentru gestionarea si consolidarea relatiilor cu clientii: telemarketing (campanii pentru atragerea, fidelizarea si reactivarea clientilor), cercetari de piata, sondaje electorale, stabilirea intalnirilor de afaceri, gestionarea numerelor verzi, infoline pentru produse si servicii, asistenta tehnica de specialitate, asistenta pre/post vanzare, back office, solutii de call center la cheie. {mosloadposition user10}