Serialul TV “Reality Road” de la Volvo Trucks a înregistrat o largă răspândire pe internet. După doar 2 săptămâni, conţinutul acestuia a fost vizualizat de mai mult de 2 milioane de ori în mai mult de 50 de ţări.
Serialul TV lansat pe canalul de YouTube al Volvo Trucks, pe 11 iunie, ca parte din campania brandului pentru promovarea serviciilor sale, a obținut rapid o acoperire internaţională semnificativă.
“Cu ‘Reality Road’ vrem să abordăm conceptul de content marketing într-un mod inedit, creând conţinut la fel ca oricare alt editor. Suntem încântaţi să observăm o răspândire globală atât de consistentă. Este un lucru pozitiv atât pentru brandul nostru, cât şi pentru cererea pentru produsele şi serviciile noastre”, spune Per Nilsson, Director de Relaţii Publice Volvo Trucks.
‘Reality Road’ a fost lansat ca parte a unei campanii pentru promovarea Volvo Trucks Services. Obiectivul serialului este de a demonstra punctele forte ale serviciilor Volvo Trucks şi de a crea divertisment TV atrăgător pentru o audiență mai largă. Serialul este compus din 8 episoade şi o multitudine de materiale adiționale.
Detalii, Reality Road
În cadrul serialului TV artista Mapei călătorește prin Europa într-un camion, înregistrând un videoclip pentru noua sa piesă „Million Ways to Live”. Ea a fost ajutată de prietena sa apropiată Liza Minou Morberg, care este şi regizorul, şi de şoferul Jens Karlsson din videoclipul „Epic Split”. În timpul serialului putem vedea cum mai multe servicii sunt testate în moduri diferite şi neaşteptate pe masura ce Mapei se familiarizează cu acestea şi cu provocările din lumea camioanelor.
„Reality Road” în cifre
Conţinutul serialului “Reality Road” a fost vizualizat de peste 2 milioane de ori în mai mult de 50 de ţări, de pe toate marile continente. Cel mai popular episod de până acum a fost al 3-lea, „Truck Ballet in Berlin”, care prezintă cascadoria cu camionul pe două roţi.