Miercuri, 21 martie, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, in Prime Time, cu serialul “Dragoste infinita”, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Productia a adunat in fata micilor ecrane o medie de aproape un milion si jumatate de fani din intreaga tara, plasand statia pe locul doi, pe toate segmentele de public monitorizate.
Aseara, in intervalul 20:00 – 23:00, Kanal D a inregistrat 8,1% rating si 18,3% cota de piata, pe targetul National, 7,3% rating si 16,6% cota de piata, pe targetul All Urban, si 5,4% rating si 14,8% cota de piata, in randul publicului de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18-49 de ani.
O medie de 1.452.000 de romani din intreaga tara urmareau aseara povestea de Dragoste din serialul difuzat la Kanal D. In minutul de aur, atins la 20:51, in fata micului ecran, la Kanal D, se aflau 1.807.000 de fani ai productiei turcesti.
Target National
Channels | Rtg% | Shr% | ||||
20:00-23:00 | Pro TV | 9,9 | 22,4 | |||
Kanal D | 8,1 | 18,3 | ||||
Antena 1 | 4,3 | 9,7 | ||||
Antena 3 | 2,7 | 6,1 | ||||
Prima TV | 1,9 | 4,3 |
Source: Kantar Media Romania
Target: National
Date: 22.03.2017
Interval: 20:00-23:00
Target All Urban
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% | |||
20:00-23:00 | Pro TV | 9,1 | 20,6 | |||
Kanal D | 7,3 | 16,6 | ||||
Antena 1 | 4,6 | 10,5 | ||||
Antena 3 | 3,8 | 8,6 | ||||
Romania TV | 1,8 | 4,0 |
Source: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Date: 22.03.2017
Interval: 20:00-23:00
Target Comercial
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% | |||
20:00-23:00 | Pro TV | 10,5 | 29,1 | |||
Kanal D | 5,4 | 14,8 | ||||
Antena 1 | 5,0 | 13,9 | ||||
Antena 3 | 1,0 | 2,9 | ||||
Prima TV | 1,0 | 2,8 |
Source: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Date: 22.03.2017
Interval: 20:00-23:00