Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Seria DREMEL 300 – vedeta campaniei de primavara Dremel si UVEX

Dremel anunţă că în urma campaniei de primaveră “Fii cu ochii pe noile produse Dremel” realizată alături de UVEX, vânzările seriei Dremel 300 au crescut cu peste 50%. Vedeta campaniei, seria Dremel 300, este o unealtă dedicată proiectelor creative de detaliu sau de ‘’Do it yourself’’.
 
Conform Dremel, succesul din cadrul campaniei a seriei Dremel 300 s-a datorat faptului că acest produs are multiple întrebuinţări, de la sablare, rutare, polizare cu finisare, până la tãiere în diverse materiale. Dremel 300 are un motor puternic de 125W şi mâner moale, fiind special proiectat pentru a reduce vibraţiile şi pentru a putea controla mai bine unealta. Mai mult, deoarece viteza este variabilã, între 10.000 şi 33.000 rpm, unealta poate fi adaptatã în funcţie de proiectul la care se lucrează. Pe lângă aceasta, cârligul de atârnare integrat permite suspendarea uneltei la masa de lucru sau aproape de proiectul în lucru.

Campania de primavera “Fii cu ochii pe noile produse Dremel”, demarată de Dremel alături de UVEX, celebrul furnizor european de sticlã de siguranţã şi ochelari de soare, s-a bucurat de un mare succes printre clientii DREMEL. Prin promoţia care s-a desfăşurat în perioada 1 martie – 31 mai 2009, fiecare client Dremel a primit, la achizitionarea oricarei unelte Dremel din seria 300, 400 şi Dremel 10.8 V Li-Ion, o pereche de ochelari de siguranţă/soare UVEX® la alegere, dintr-o gamã de trei modele. Noutatea premiului oferit de DREMEL şi UVEX a constat în faptul că ochelarii de soare puteau fi transformaţi cu uşurinţă în ochelari de protecţie prin simpla schimbare a lentilelor. Astfel, Dremel şi UVEX au vrut să premieze clienţii Dremel, oferindu-le un obiect care poate fi folosi atât la lucru, cât şi la distracţie. Campania a avut loc în magazinele partenere DREMEL: Praktiker, Bricostore, precum şi la dealerii autorizaţi Bosch.

Bucuresti, 09.06.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.