Seria Serbărilor Timişoreana a început cu dreptul la Constanţa, unde povestea de 3 secole a celei mai vechi beri româneşti a atras în jur de 55 000 de amatori de distracţie şi bere marca Timişoreana.
“Am început foarte bine seria de povestiri itinerante marca Serbările Timişoreana. Cele 3 zile de Serbări de la Constanţa au dovedit că Timişoreana reuşeste în continuare să-şi surprindă plăcut consumatorii fideli şi în acelaşi timp să-i ţină aproape printr-un soi de familiaritate îndelung exersată. Fiecare s-a regăsit în personajele şi acţiunile mai vechi sau mai noi care s-au întâmplat pe la Serbări, pentru că pentru prima oară, am adus la petrecere simboluri şi personaje specifice pentru nu una, ci trei perioade diferite: medievală, interbelică şi modernă” povesteşte Bianca Mereuţă, Account Manager la Mercury360.
“Tot ce s-a întâmplat la Serbările Timişoreana de la Constanţa – de la muzică, artişti, elemente de decor, interacţiunile care vorbesc despre cele 3 secole de istorie Timişoreana şi, evident, berea au fost foarte “gustate” şi au atras un număr impresionant, de 55 000 participanţi şi aprecieri dintre cele mai bune” confirmă Anca Severin, Junior Brand Manager Timişoreana.
La Serbări, povestea Timişoreana a îmbrăcat hainele fiecăruia dintre cele trei secole de existenţă Timişoreana şi s-a îmbogăţit cu elemente de decor şi interacţiune specifice. În cele trei spaţii distincte care au compus locul de desfăşurare a serbărilor, petrecăreţii au (re)descoperit, de exemplu, pe langă berari de toată nădejdea, meşteşugari dogari şi jongleori – “entertainerii” evului mediu; apoi spectacolele de pantomimă sau zona de fotografie la minut, specifice perioadei interbelice şi, în final, s-au lăsat în voia spiritului disco, ajutaţi printre altele şi de animatoarele pe role. În fiecare dintre cele 3 zone a existat câte un stand de suveniruri, cu mare priză la public, de unde puteau fi cumpărate articole specifice perioadei: magneţi de frigider, halbe şi pahare, pălării de damă, jobene, brelocuri disco etc.
Călătoria prin cele trei secole a fost susţinută şi de programul de cântece şi dansuri populare şi de recitalurile muzicale, mai retro sau mai moderne, în orice caz extrem de bine primite de catre publicul Timişoreana: Zero, Compact, Vank, Holograf şi Best Of Pasărea Colibri.
“La o primă vedere, pare destul de greu să construieşti un mesaj într-atât de generos şi coerent încât să includă activităţi obligatorii pentru un eveniment care să mulţumească un număr impresionant de vizitatori diverşi. Am mizat pe simplitate şi conceptul s-a născut dintr-o întrebare: cum ar fi dacă am aduce în actualitate cele 3 secole de existenţă Timişoreana, împreună cu toate elementele recognoscibile ale epocilor respective, în aşa fel încât vizitatorul să se simtă efectiv absorbit de atmosfera respectivă, să simtă povestea şi, la final, să rămână încărcat cu amintirile frumoase ale vremurilor de altădată?
Provocarea a fost pe măsură, pornind de la trasarea conceptului şi gândirea materialelor vizuale, până la elaborarea elementelor de design care definesc cele 3 perioade (medievală, interbelică şi modernă) în care berarul Timişoreana a trecut prin oraşul tau” – declară Liviu Ţurcanu, Creative Group Director.
La Serbările Timişoreana muncesc tot anul:
Din partea Ursus Breweries:
Anca Severin – Junior Brand Manager Timisoreana
Liviu Temelie – National Events Manager
Mihai Dobriţă – Regional Events Manager SUD
Ofelia Toadere – Regional Events Manager NORD
Mihail Cazan – Regional Events Manager EST
Din partea Mercury360
Adrian Paculea – Field Marketing & Special Events Director
Bianca Mereuţă – Account Manager
Claudia Niculae –Special Events Project Manager
Adrian Munteanu – Operational Manager
Răzvan Chirilov – Roadshow Manager
Ovidiu Ilian – Logistic Coordinator
Roxana Bucur – Account Executive
Regional Manageri:
Lucian Gogoaşe – National Superviser
Eduard Cristea – Regional Manager
Alina Pop – Regional Manager
Marius Botezatu – Regional Manager
{mosloadposition user10}