Daca sunteti administratorii unor afaceri si aveti si unul sau mai multe site-uri pe care va promovati produsele sau serviciile, suntem absolut siguri ca ati auzit sau ati fost contactati cel putin o data de o firma seo care a incercat (si poate chiar a si reusit) sa va ofere anumite servicii legate de acest domeniu, servicii care probabil au avut rezultatul scontat sau nu.
Asa cum probabil stiti deja, activitatea de seo este una extrem de complexa si consta intr-o serie de tehnici si strategii menite sa creasca numarul de vizitatori ai unui site prin plasarea acestuia pe o pozitie inalta in paginile cu rezultate ale unui motor de cautare.
Unul dintre aceste motoare de cautare este Google, iar inainte de a arunca o privire la unele dintre regulile cruciale pentru a reusi in SEO, trebuie sa examinam mai atent fundamentele acestuia.
Care este adevarul? Cei mai multi oameni privesc activitatea de SEO in mod gresit. Ei se uita la modalitati prin care pot depune cat mai putin efort pentru a obtine cele mai bune rezultate, cand, de fapt, este exact contrariul. Evident, capacitatea de a face SEO este una dintre cele mai bune abilitati pe care le puteti invata, dar pentru a reusi cu ea, trebuie sa depuneti un volum mare de efort si sa va asteptati la cele mai modeste rezultate initiale. Este un proces lent, constant si dureros, dar asta este si natura “fiarei”.
Trecand direct la subiect, la inceput Google nu are incredere in tine. Daca Google nu are incredere in tine, nu te vei clasifica pe acele SERP-uri (pagini cu rezultate ale unui motor de cautare) care conteaza. Veti fi pierduti in mijlocul a milioane de altii care incearca sa-si croiasca drumul spre varf. Deci, primul principiu direct al SEO este increderea. Cand aveti increderea Google, veti avea un grad inalt de apreciere. Atunci cand nu aveti increderea motorului de cautare, veti fi pierduti intr-un mare abis al unor pagini web de nivel scazut. Si nimeni nu vrea asta.
In cele ce urmeaza, vom discuta despre cele trei componente care cuprind increderea Google, principii care ne-au fost explicate de catre expertii www.seopower.ro, un site cu autoritate in domeniu, ce ofera servicii seo premium pentru majoritatea afacerilor.
Fiecare dintre componente are multi factori care il influenteaza, insa acestea sunt bazele modului in care functioneaza increderea Google. Si, avand in vedere ca increderea este o parte inerenta a ecuatiei relevantei Google, tot ceea ce faceti ar trebui sa se invarta in jurul obtinerii increderii Google, in loc sa o pierdeti si totul sa fie in zadar.
Componenta de incredere # 1: Varsta site-ului
Google acorda o deosebita atentie varstei indexate atat a site-ului dvs., cat si a continutului acestuia. Un site nou nou, care este un nou venit la Google, va avea o clasare mult mai dificila pe SERP decat un site care are o varsta mai mare. Varsta indexata se refera la data la care Google a descoperit domeniul sau pagina web in cauza, nu cand a fost initial inregistrat sau lansat.
Componenta de incredere # 2: Profil autoritar de link-uri
Google doreste sa vada un profil de link-uri sanatos, ceea ce inseamna autoritate. Aceasta se traduce in link-uri de calitate care provin din campanii de advertoriale SEO, cu o diversitate sanatoasa. Google acorda mare importanta site-urilor legate de domeniul dvs., dar si calitatii continutului din care provin aceste link-uri. Mai mult, cauta linkuri provenite de la IP- uri diverse, ceea ce inseamna ca nu ar trebui sa vina toate din aceeasi sursa. Si cauta o viteza sanatoasa, in care link-urile de inalta calitate sunt create cu o frecventa crescuta in timp.
Componenta de incredere # 3: Continutul de baza
Continutul de baza este extrem de important. Prea multi oameni trec cu vederea continutul, dar este una dintre ancorele majore care va antreneaza in algoritmii de relevanta ai Google. Continutul slab, cu erori sau continutul duplicat si continutul rotit va pot rani cu adevarat. In schimb, continutul trebuie nu numai sa fie lung, ci trebuie sa fie bine scris, cuvantul cheie sa fie centrat si foarte antrenant, in acest caz cititorii petrecand o cantitate mare de timp digerand si consumand acest continut.
Cum puteti domina motoarele de cautare din punct de vedere SEO in 2017
La fel ca oricine altcineva, probabil va intrebati cum puteti aparea relevant si organic in SERP. Ei bine, indiferent daca faceti SEO in 2017 sau in orice alt an, este important sa acordati atentie componentelor de incredere prezentate mai sus. Dar exista de fapt peste 200 de factori care va atribuie rangul in algoritmul Google actual. Cu toate acestea, intr-o nota mai generala, exista mai multe reguli pe care trebuie sa le urmati atunci cand vinde vorba despre promovarea unui site, reguli care indiferent de ce modificari ar suferi Google in viitor, va vor oferi totodata fundamentul care ar trebui sa va guverneze activitatile online pentru a face cele mai mari progrese in SERP, reusind sa evoluati si sa observati ca v-ati apropiat de dominatia SEO pe Google. Amintiti-va ca nu se va intampla peste noapte. Va dura ceva timp.