sau Cum sa faci lucrurile altfel
Creativii au dat frau liber imaginatiei in cea mai noua campanie semnata Odyssey, “Sensational de la Samsung”.
Telefoanele Samsung, cu un design in pas cu cele mai noi tendinte, precum si brandul Samsung cer o abordare non-conformista, atipica pentru ca vorbesc unui public cool si trendy. De aceea campania este construita exclusiv pe virale neconventionale, platforma de comunicare cu publicul tinta constand intr-un microsite www.sensational.ro, conceput sub forma unei comunitati virtuale, care asigura premisele unui prim contact, o prima experienta comuna a potentialilor utilizatori de telefoane Samsung. “Ni s-a parut interesant sa generam pentru Samsung un continut plasat pe net care sa aiba potential viral si in egala masura sa prezinte atributele sau beneficiile principale ale telefoanelor mobile. Este o platforma care se va dezvolta in timp, si multe ajustari vor fi facute din mers, dat fiind faptul ca Romania este novice in domeniul asta” spune Vali Suciu, Director Creatie, Odyssey.
Echipa Odyssey si-a propus o comunicare inedita, dar in acelasi timp credibila si realista. Prin urmare, viralul filmat pentru telefonul Samsung U100 nu a urmat un script, pentru ca s-a optat pentru organizarea unei petreceri “pe bune”, in care tinerii protagonisti si-au asumat simultan doua “roluri”, de promotor si posibil utilizator, intr-o atmosfera placuta, presarata cu momente haioase si neingradita de rigorile unui platou de filmare. Dovada si faptul pe platoul de filmare s-a infiripat o idila, iar o tanara domnisoara s-a aratat foarte incantata de ideea filmarilor subacvatice in pofida faptului ca "sincer, apa din piscina era atat de rece incat iti clantaneau dintii in gura ca un pickhammer in asfalt”.
“Intotdeauna este o placere sa mergi la filmari cu gagici misto (cel putin ca baiat). Si cum am fost o echipa plina de baieti, e clar ca toata lumea a lucrat cu placere. Deci daca toata lumea a lucrat cu placere, rezultatul nu a putut fi decat misto”, spune Dan Panaitescu, Departamentul de Creatie al Odyssey.
Succesul este cu atat mai mare cu cat acest viral reproduce foarte fidel comportamentul publicului vizat si integreaza in mod natural produsul in viata acestor tineri. Campania “Sensational de la Samsung” a demarat in data de 12 noiembrie a.c., cu un feedback extraordinar de peste 10.000 vizionari in decursul primei saptamani de la lansare.
“Interactionam cu un public tanar, amator de nou, de gadget-uri, care intotdeauna va iesi in evidenta, va sparge tipare si va schimba standarde. Sunt extrem de dinamici si creativi. De aceea am decis sa le creeam o interfata de interactionare cu acest brand, pe masura exigentelor lor, cel putin la fel de cool" spune Loredana Banica, Group Account Director, Odyssey.
Microsite-ul folosit ca si interfata de comunicare cu publicul tinta este promovat prin link-uri postate pe alte site-uri, prin mailing, blog-uri, formuri si va suporta modificari continue, prin adaugarea de noi virale, in functie de produsele promovate, cat si de preferintele publicului.
Acest proiect este semnat din partea Odyssey de Vali Suciu, Alex Aron si Dan Panaitescu (Creatie), Loredana Banica si Alice Herea (Client Service); Doru Oraselu si Adina Ursu din partea HAT Romania, unic distribuitor al telefoanelor Samsung in Romania si client Odyssey din 2006.
{mosloadposition user10}