unul cu furnizorul nr.1 de produse sanitare din Europa, grupul finlandez Sanitec, pentru marca Kolo
Senso Ambiente îşi consolidează portofoliul de produse pentru 2014 cu încă 3 mărci: Kolo, Nicol şi Sanwood
Senso Ambiente, companie specializată în importul şi distribuţia de echipamente sanitare, cu peste 9 ani de experienţă în domeniu, prezentă în peste 50 de oraşe din România (printr-o reţea de peste 130 de parteneri) anunţă semnarea a două noi contracte de distribuţie. Primul contract aduce în România brandul KOLO aparţinând furnizorului numărul 1 de produse sanitare european, cu peste 140 de ani experienţă pe piaţa de sanitare – compania Sanitec. Cel de-al doilea contract este semnat cu producătorul german de accesorii de baie, NICOLE, companie cu o experienţă de aproximativ 40 de ani pe piaţa europeană, prezentă în 12 ţări. Senso va distribui atât marca de lux –NICOL, precum şi marca de nivel mediu – Sanwood caracterizată prin calitate, la preţuri accesibile. Pentru noile mărci introduse în portofoliu, oficialii Senso Ambiente anunţă stabilirea unui obiectiv de vânzări de aproximativ 400,000 Euro, în primul an de la introducerea acestora pe piaţă.
Produs în fabrica Sanitec din Polonia şi beneficind de o expertiză de 40 de ani în industrie, brandul KOLO aduce pe piaţă – pe lângă o ofertă largă de produse sanitare, design modern, tehnologie de ultimă generaţie – perioade lungi de garanţie şi disponibilitatea pieselor de schimb şi în afara acestora (7 ani la ceramică şi acril, 2 ani la cabine de duş şi mobilier precum şi 10 ani disponibilitate piese de schimb şi rame încastrate).
Vorbind despre nouă marcă din portofoliu, Virgil Lixandru, Director Marketing şi Vânzări Senso Ambiente explică:
“Am decis să aducem Kolo în portofoliul nostru de distribuţie pentru a oferi o varietate mare de produse clienţilor noştri, practic în acest moment Senso Ambiente fiind un furnizor complet pentru orice tip de baie şi orice buget.“
“KOLO oferă diferite colecţii şi produse ce furnizează un nivel crescut de siguranţă în baie.”, continuă Virgil Lixandru “Un exemplu ar fi băile pentru persoanele în vârsta şi cele cu dizabilităţi, ce respectă strict normele europene, băi unde aceste persoane pot folosi fără restricţie oricare obiect. De asemenea, KOLO, realizează băi speciale pentru copii, băi cu dimensiuni şi cote de instalare corespunzătoare. Tot în această zonă a siguranţei şi calităţii intră şi pelicula inovatoare – REFLEX KOLO, ce se aplică pe suprafeţele obiectelor ceramice pentru acoperirea porilor, importantă pentru a evita depunerea bacteriilor dar şi pelicula de lac rezistent la umiditate şi la razele UV, precum şi folosirea materialelor rezistente la umezeală ce oferă protecţie împotriva ciupercilor şi a mucegaiului – tehnologii uzuale în realizarea mobilierului KOLO. De asemenea, “ continuă directorul Senso Ambiente, “ căzile din acril au o suprafaţă dură, rezistentă la zgârieturi, sunt realizate dintr-un material rezistent la agenţi chimici iar suprafaţa căzii nu este “rece” şi menţine temperatura apei din interior reducând astfel consumul de energie.” Pentru aceste realizări programul KOLO intitulat “Baia fără bariere ” a fost recompensat în Polonia cu medalia "Integration Friend" precum şi cu titulul “produsul anului”.
Grupul Sanitec, al cărui barnd KOLO va fi distribuit la nivel naţional prin Senso Ambiente, este o companie cu o cifră de afaceri de 753 milioane de euro, 18 fabrici în toată Europa şi peste 6,500 de angajaţi. Compania se conformează ultimelor standarde de calitate europeană şi pune accent pe toate aspectele legate de protecţia mediului şi sustenabilitate. Aceasta este prezentă în toată Europa, Rusia de Sud şi Ukraina.
În România, aria de adresabilitate a mărcii KOLO cuprinde persoane cu venit mediu de aproximativ 350 euro.
Cu o gamă de preţuri ce variază între 20 de euro (cel mai ieftin lavoar) şi 400 euro ( cel mai scump lavoar), produsele KOLO beneficiază şi de un design deosebit, datorită colaborării cu renumitul designer Antonio Cittterio. Marca a primit, de asemenea, numeroase premii pentru contribuţia sa la dezvoltarea în domeniul ceramicii. Colecţiile KOLO se vor regăsi, începând cu 28 noiembrie 2013, în show-room-ul Senso Ambiente şi în magazinele distribuitorilor săi din toată ţara.
Conform specialiştilor Senso Ambiente o persoană petrece aproximativ 15 zile pe an în camera de baie, asta însemnând un total de 1125 de zile în decursul vieţii unui om. În acest sens camera de baie nu mai este doar o utilitate. De aceea Senso Ambiente aduce în românia 2 mărci importante – SANWOOD şi NICOL – cu peste 1000 de produse complementare, lideri de piaţă, pe diverse segmente, în Germania, companii ale căror produse vor fi disponibile începând cu 26 noiembrie.
Referindu-se la mărcile de accesorii, Nicole şi Sanwood Virgil Lixandru declară: „Am ales aceste branduri de accesorii pentru baie deoarce au o varietate largă de produse, atât pentru segmentul economic dar şi pentru cel mediu. De asemenea sunt mărci germane ce respectă cu stricteţe calitatea, durabilitatea şi funcţionalitatea produselor lor. Gama de preţuri a produselor variază între 19 euro şi 220 euro per articol.”
Senso Ambiente a încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de 2 milioane de Euro, cu o creştere de 38% faţă de 2011 şi previzionează pentru 2013 o cifră de afaceri de 2,200,000 Euro ceea ce înseamnă o creştere cu 10% faţă de 2012.
Referitor la piaţa de obiecte sanitare premium aceasta ajunge la aproximativ 50,000,000 Euro în 2013.
{mosloadposition user9}