in realizarea caruia s-au investit 300,000 de euro
Suma investită în amenajarea spaţiului se ridică la 200,000 de euro iar valoarea produselor expuse este de 100,000 euro
Senso Ambiente, companie specializată în importul şi distribuţia de echipamente sanitare de lux, anunţă inaugurarea unui show-room premium în Bucureşti , bazat pe concepte de amenajare a băii şi realizat cu produse inovatoare prezentate la târgurile de specialitate din acest an. Investiţia in showroom-ul situat pe Calea 13 Septembrie numarul 81 vis-à-vis de Hotelul Marriott, este de aproximativ 300,000 euro. Reconstruirea în totalitate şi amenajarea spaţiului, realizată de către arhitecţii Mihaela Mircea şi Radu Grosu s-a ridicat la 200,000 euro iar valoarea produselor expuse este de aproximativ 100,000 euro. Deschiderea show-room-ului cu o investiţie de 300,000 euro este un pas important în planurile de extindere ale companiei.
Referitor la deciza inaugurării acestui nou spațiu în condiţiile economice actuale, Virgil Lixandru, Director de Marketing şi Vânzări, Senso Ambiente, declara : “Am avut curaj şi am ales să investim intr-o perioadă de criză, când mulţi antreprenori nu îşi mai pot susţine afacerile sau chiar le lichidează. Cresterea cu 38% a cifrei de afaceri in 2012, ajungând la aproximativ 2 milioane de euro, ne-a convins de faptul că românii apreciază şi caută tot mai mult produsele sanitare ce oferă atât un design deosebit cât şi calitate.“
Potrivit datelor funizate de catre dealerii Senso Ambiente din Bucureşti şi din ţară, Bucureştiul reprezintă piaţa cu cel mai mare potenţial de creştere în domeniul obiectelor sanitare şi mobilierului de baie premium şi de lux. Raportat la toata ţara, zona capitalei atrage 35% din vânzarile Senso Ambiente.
Showroom-ul se adresează, cu precădere, profesioniştilor (arhitecţi, instalatori, firme de design) care doresc sa observe calităţile produselor sanitare premium în realitate şi nu doar în catalog. De asemenea, o alta categorie vizată este cea a partenerilor Senso Ambiente cei care formează reţeaua de revânzători la nivel naţional.
Referitor la profilul cumpărătorilor, clienti finali ai Senso Ambiente, Virgil Lixandru declară: “Clientii interesati de produsele din portofoliul Senso Ambiente sunt persoane care pun accent pe design şi funcţionalitate, care recunosc calităţile unui obiect sanitar de calitate şi care doresc să îşi echipeze baile cu astfel de produse. Acesti clienţi sunt dispuşi să aloce între 2000 şi 4000 de euro pentru echiparea completă a băii cu produse sanitare premium.“ Profilul consumatorului de produse sanitare premium, conform Senso Ambiente, este caracterizat de persoane cu un venit net de peste 700-800 de euro/luna, peste 60% femei şi aproximativ 40% bărbaţi, majoritatea de peste 32 de ani, persoane educate cu studii superioare sau medii, care îşi construiesc o locuinţă nouă sau îşi renovează vechea baie dintr-un apartament.
În ceea ce priveste cresterile inregistrate si planurile de extindere, Virgil Lixandru declară : “În prima parte a lui 2013 (ianuarie-iunie), Senso Ambiente a avut o crestere de 10%, comparativ cu 2012. Ne dorim extinderea reţelei de dealeri, însa vom realiza acest lucru cu precauţie, având in vedere scăderea cu aproximativ 20% a pieţei totale de materiale de construcţii şi a numărului ridicat al celor ce nu mai pot susţine financiar o afacere în domeniul materialelor de construcţii.“
Mărcile expuse in showroom sunt APA VISA şi APARICI – producători spanioli de gresie porţelanată, Duravit – accesorii şi mobilier de baie, obiecte sanitare şi căzi, Ideal Standard – accesorii şi mobilier de baie, obiecte sanitare, căzi, cabine de duş, baterii şi seturi de duş, accesorii, Hansgrohe şi Axor – producători germani de accesorii de baie, baterii de baie şi de bucatarie, sisteme de duş, Zehnder – radiatoare de baie şi living, Geberit – rezervoare încastrate şi aparente, sisteme de scurgere, vase de toaletă cu funcţie de bideu. Spaţiul de prezentare este generos amenajat cu cele mai noi colecţii în materie de obiecte sanitare : Rendering, Pulpis, Lava, Neocountry, Newstone, Outdoor, Evolution – colecţii APA VISA ; Era, Cenia, Sonar – colectii APARICI ; Espanade, Pura Vida, Starck, 2nd Floor, Vero , Xlarge, Happy D2, Ketho – concepte Duravit ; Simply U, Connect, Strada, Ventuno, Soft Mood, seria WWW, Cantica, Kubo, Ideal Rain, Atitude – concepte Ideal Standard ; Massaud, Starck Organic, Citterio, Urquiola, Starck, Bourollec – colecţii Axor; Pura Vida, Metris, Tales, Rainfall , Select , Raindance – colecţii Hansgrohe.