Compania intenționează să intre în toate orașele din România cu peste 50 000 de locuitori
Senso Ambiente, companie specializată în importul și distribuția de echipamente sanitare, cu peste 6 ani de experiență în domeniu, devine importator direct al produselor companiei Ideal Standard pe piața din România, aducând aici 4 mărci ale aceseia: Ideal Standard, Vidima, Dolomite și Jado. Punând la dispoziția clienților o gamă de peste 20.000 de produse, Compania Senso Ambiente intenționează să introducă aceste noi mărci în toate orașele mari, reședinte de județ și nu numai, numărând un total 85 de orașe cu peste 50,000 de locuitori, dintre care 82 sunt municipii.
Senso Ambiente, distribuitor al Ideal Standard a avut in anul 2008 o cifră de afaceri de 2,5 de milioane de euro. Senso Ambiente are 11% cotă din piața de produse sanitare de marcă din România. Senso Ambiente este, de asemenea, importator direct al companiilor Hansgrohe, Duravit, Glass Idromassaggio, Cleopatra, APAVISA și Huppe.
Referindu-se la acest nou contract cu Ideal Standard, Virgil Lixandru, Director de Marketing și Vânzări Senso Ambiente, declară: „Obiectivele noastre pentru anul 2010 sunt dublarea cotei de piață, ajungând la 22% din piața de produse sanitare de marcă și, de asemenea, creșterea numărului de distribuitori existenți în rețea la 200 de companii. Am ales Ideal Standard pentru calitatea deosebită a produselor, pentru numeroasele inovații, atât tehnologice, cât și de design, dar și datorită faptului că se adresează unor segmente variate de consumatori”.
Inovatoare în ceea ce privește folosirea unor designeri și arhitecți faimoși în industria echipamentelor sanitare, posesoare a unor brevete de invenții, recompensată cu premii internaționale pentru protecția mediului, reducerea poluării, dar și pentru siguranța copiilor și a persoanelor cu vârstă înaintată, susținătoare ale unor faimoase seriale de televiziune, compania Ideal Standard vrea să aducă era digitală în baie creând un spatiu de plăcere și relaxare. Cu ajutorul produselor sale, Senso Ambiente propune clienților reîntoarcerea la lumea primordială prin obținerea stării de bine – „wellness”.
Vorbind despre colaborarea cu Senso Ambiente, Dan Marinescu, Country Manager Ideal Standard, declară: „Am gasit în Senso Ambiente un partener de încredere și pe termen lung. Am ales să intrăm în această colaborare pentru că suntem convinși că noii noștri parteneri vor avea o contribuție importantă în privința vânzărilor Ideal Standard în România. Cum spuneau și colegii mei de la Senso Ambiente, pe termen lung vrem să vedem produsele noastre în cât mai multe case, hoteluri, clădiri de birouri, complexe rezidențiale din toate orașele importante ale țării”.
Ideal Standard este primul producător din lume premiat pentru protecția mediului, compania dezvoltând o tehnologie revoluționară, „CLICK”, ce reduce consumul de apă și de energie cu până la 50%. De asemenea, compania colaborează cu designeri și arhitecți faimoși precum Marc Sadler, ce a creat pentru Ideal Standard un material inovativ unic care menține temperatura apei pentru un timp de două ori mai îndelungat decât în cazul unei căzi normale, reducând consumul de apă și energie.
„Începând cu semnarea contractului de parteneriat în Ianuarie 2010, Senso Ambiente va aduce în România mărcile IDEAL STANDARD, VIDIMA, DOLOMITE și JADO, mărci ce se adresează unei plaje variate de consumatori. „Pe lângă soluțiile inovatoare din punct de vedere al design-ului dar și al tehnologiei și materialelor folosite, vrem ca aceste produse să se adapteze personalității și spațiului fiecăruia. Cum spunem noi – Senso Ambiente este un furnizor de soluții complete pentru baie și suflet”, completează Directorul de Marketing al companiei. Toate aceste game vor fi prezente începând cu perioada următoare, în Showroom-ul nostru din Calea 13 Septembrie, nr. 83. ”, specifică Virgil Lixandru.
Noua gamă importată de Senso Ambiente se adresează atât profesioniștilor domeniului – arhitecți, designeri, constructori, specialiști în instalații – cât și consumatorilor, datorită preocupărilor companiei Ideal Standard pentru aducerea tehnologiei digitale în băi, reducerea consumului de apă și energie, siguranța copiilor și a persoanelor cu vârstă înaintată. „Cea mai importantă calitate a acestei noi mărci”, după cum precizează reprezentantul Senso Ambiente, este faptul că „design-ul merge dincolo de imaginație; exprimă emoții!”
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}