in zona de vest, sud si est a tarii, incepand cu luna februarie 2010
Senso Ambiente a inregistrat cresteri in vanzarile de obiecte sanitare pentru produsele din gama Ideal Standard si in special la produsele premium pentru perioada de criza
Bucuresti, 4 august 2010 – Senso Ambiente, companie specializată în importul și distribuția de echipamente sanitare, cu peste 6 ani de experiență în domeniu, 11% cota de piata din piata de produse sanitare a produselor de marca, prezenta in peste 20 de orase din Romania ( printr-o retea de peste 60 de parteneri ) anunta cresterea cu 20% a vanzarilor prin canalele de distribuitie in zonele de vest si sud-est ale tarii, precum si introducerea cu trimestrul 2 a unei noi game de produse de baie premium pentru perioda de criza.
Compania a obtinut cresteri in primul semestru in orasele Cluj, Timisoara, Sibiu, Brasov, Oradea, Constanta, Baia Mare, Iasi, Pitesti, Craiova si Galati.
Vorbind despre cresterea vanzarilor, Directorul de Marketing si Vanzari al Senso Ambiente, Virgil Lixandru, declara:
“Cu toate ca Bucurestiul reprezinta 40 % din vanzarile de produse sanitare ale companiei, am fost placut surprinsi de faptul ca, odata cu introducerea noului brand – Ideal Standard – vanzarile in Timisoara, Constanta, Craiova, Cluj precum si Oradea, au crescut in medie cu 25% comparativ cu vanzarile din anul anterior.
Referindu-se la factorii care au influentat cresterea vanzarilor, compania Senso Ambiente a identificat urmatoarele tendinte de consum: “in Romania, decizia de achizitionare a unui produs pentru baie este bazata in continuare mai mult pe design, pe concept si mai putin pe tehnologiile cu care acesta este dotat.” , explica Directorul de Marketing si Vanzari al Senso Ambiente. “ Cumparatorii mai vor sa adauge mobilier din ce in ce mai divers camerei de baie, asa incat aceasta sa isi piarda caracteristica de spatiu functional si sa se transforme intr-un spatiu principal al locuintei – spatiul de relaxare”, continua Virgil Lixandru.
“O alta tendinta, considerata inca excentrica la noi”, continua oficialul Senso Ambiente, este de a face din baie un open – space format din spatiul baii si dormitor, de a desfiinta, deci, peretele despartitor.”
Oficialul Senso Ambiente considera ca rata de schimbare a unei bai in sectorul premium este o data la 5 ani, ritm datorat si schimbarii tendintelor in industria echipamentelor sanitare.
Revenind la piata, specialistii Senso Ambiente considera ca in anul 2010 piata de produse sanitare de marca are ca trasatura generala vanzarea cu precadere a produselor cu pret mai mic, “entry level” . Astfel, Senso Ambiente a adus pentru prima data in tara in acest an linia de produse din Seria Connect de la Ideal Standard. Aceasta integreaza solutii complete pentru baie, a fost lansata in Uniunea Europeana la sfarsitul anului trecut si are ca principala caracteristica faptul ca s-a conturat ca « o colectie premium pentru perioada de criza ». Seria Connect se remarca prin preturi mici, incepand cu 70 de Euro pentru un lavoar, tehnologie revolutionara – CLICK ce reduce cu aproape 50% consumul de apa si un design flexibil ce permite amplasarea in diferite tipuri de spatii.
In 2010, spun oficialii Senso Ambiente, in conditiile in care piata de produse sanitare de marca a scazut cu 40 %, se simtea nevoia unor produse care sa satisfaca aceleasi nevoi, dar sa coste mai putin.
Senso Ambiente are ca scop obtinerea unei cifre de afaceri de 2 milioane Euro in 2010, mentinandu-si cota de piata la 11% din piata de produse sanitare de marca. In ceea ce priveste numarul de distribuitori, acesta va ajunge pana la sfarsitul anului la 90 de companii.
{mosloadposition user9}