În cadrul Galei Superbrands, care a avut loc pe 15 aprilie 2014, în București, Sensiblu – unul dintre cei mai mari jucatori din piata de retail farmaceutic din România – a fost desemnat Superbrand pentru a patra oară în urma studiului realizat de catre Superbrands Romania in randul consumatorilor romani din intreaga tara. Împlinind anul acesta 17 ani de activitate, Sensiblu s-a aflat pentru prima oară pe podiumul Superbrands în anul 2006, reușind de atunci să se mențină în topul celor mai puternice branduri din România.
“Suntem foarte mândri de reușitele pe care Sensiblu le-a avut de-a lungul ultimilor ani și considerăm că acest titlu este o recunoaștere a efortului depus de echipa Sensiblu în cei 17 ani de activitate. Încă de la înființare, principala noastră preocupare a fost să atragem în Sensiblu cei mai buni profesioniști, iar recunoașterea primită din partea Superbrands ne confirmă performanța echipei și calitatea serviciilor pe care le oferim. Succesul se datorează în primul rând tuturor celor ce ne-au creditat cu încredere deplină, dar și farmaciștilor și personalului farmaceutic, pentru că, prin intermediul lor, am reușit să transmitem valorile fundamentale ale companiei Sensiblu și să oferim acel sfat sănătos care a făcut diferența” – declară Dan Nicolescu, Director Marketing Sensiblu.
Statutul de Superbrand vine in urma cercetarii desfasurate în baza metodologiei internaționale Superbrands care cuprinde o etapă de evaluare și selecție calitativă realizată de specialiști în marketing, comunicare și branding și o etapă de cercetare de piață.
Compania Sensiblu a fost prezentă pentru prima oară în Cartea Superbrands în anul 2006, prin intermediul grupului A&D Pharma, iar patru ani mai târziu a reușit performanța de a fi primul brand românesc care s-a clasat în top 10 Superbrands alături de mărci internaționale de renume.
„Ne bucurăm să regăsim Sensiblu și în ediția de anul acesta printre brandurile onorate cu statutul de Superbrand. Sensiblu este un brand iubit de consumatorii români și apreciat de către aceștia pentru dinamism, calitate, încredere si diferentiere pe piata. E un brand cu care Romania se mandreste si care a avut o contributie majora in educarea consumatorului pe segmentul de piata pe care opereaza”, declară Cătălina Rousseau, President & CEO, BDR Associates și Country Manager, Superbrands Romania.