Distribuitorul de băuturi Old Team Distribution a implementat sistemele ERP, SFA și Business Intelligence de la Senior Software pentru a-și susține ritmul accelerat de creștere. Printre avantajele obținute de companie se numără automatizarea proceselor interne, controlul mai eficient al activității de vânzare și accesul la date în timp real.
Old Team Distribution este distribuitor de băuturi profilat pe segmentul HoReCa, ocupând locul al 4-lea în București. Dezvoltarea accelerată a companiei, în doar 3 ani de la înființare, a dus la decizia managerilor de a implementa o soluție integrată pentru managementul afacerii, capabilă să susțină creșterea acesteia.
În urma analizei soluțiilor software existente pe piață, Old Team Distribution a ales ca partener Senior Software și sistemele oferite de acesta: SeniorERP, SeniorSFA și SeniorVisualBI. Printre criteriile avute în vedere s-au numărat capacitatea sistemelor de a se mula pe specificul activității, încadrarea în bugetul stabilit, dar și recomandarile partenerilor companiei.
"Sistemele informatice sunt foarte importante, de aici și decizia de a implementa un sistem integrat de gestiune a afacerii la doar 3 ani de la înființarea companiei. Aveam deja experiența implementării unui astfel de sistem și cunoșteam beneficiile pe care le poate aduce, iar dezvoltarea companiei cerea o soluție mult mai performantă, care să permită un control mai eficient al activității și funcționalități mai avansate pentru analiza datelor.
Am ales să colaboram cu Senior Software pentru că soluția oferită a îndeplinit cerințele noastre și pentru că am găsit o disponibilitate în customizarea softului pe specificul afacerii noastre”, a declarat doamna Monica Dinu, Asociat Old Team Distribution.
Sistemul ERP de la Senior Software a favorizat controlul mai eficient al afacerii prin creșterea acurateții datelor și implementarea unor proceduri de lucru bine puse la punct. Cu SeniorERP politicile comerciale sunt ușor de gestionat, indiferent de complexitatea lor, astfel că managerii companiei pot gestiona acum o varietate mare de discount-uri și pot urmări termenele de încasare pe fiecare client sau agent de vânzări în parte, fiind facilitat astfel și calculul bonusurilor agenților.
Anterior implementării sistemului SFA destinat automatizării activității reprezentanților de vânzări, comenzile clienților erau preluate telefonic, într-un interval orar limitat. În prezent, cu ajutorul soluției mobile SeniorSFA, agenții pot prelua comenzile direct de la sediul clienților, pe tot parcursul zilei, iar pe lângă comenzi pot colecta și alte informații privitoare la aceștia, precum nevoi specifice, produse preferate sau alte detalii importante pentru procesul de vânzare. În plus, datorită integrării aplicației SFA cu sistemul ERP de la sediul central, agenții au acces în timp real la stocuri, evitându-se pe această cale situațiile neplăcute în care produsele comandate nu mai sunt pe stoc.
„Am ales SeniorSFA pentru că ne dorim întotdeauna să fim cu un pas înaintea competiției și pentru că este un sistem fără de care un agent nu poate să lucreze optim.”, a adăugat doamna Dinu.
Cu ajutorul sistemului ERP este gestionată și activitatea de livrare: încărcarea comenzilor în mașini se face pornind de la Borderoul de Livrare – o listă unde sunt cumulate toate comenzile care urmează să fie livrate, împreună cu adresele clienților – acesta facilitând și accesul angajaților la produsele/coletele pe care trebuie să le înmâneze fiecărui client.
Odată cu SeniorERP, Old Team Distribution a implementat și SeniorVisualBI – sistemul Business Intelligence dezvoltat pe platforma Tableau Software, lider mondial în vizualizarea datelor. Acesta este folosit de top și middle management pentru analiza indicatorilor de vânzări, a achizițiilor și nu numai. Doamna Monica Dinu mărturisește că "Sistemul BI este un instrument de analiză foarte bun. Dacă vrei să faci o analiză în adevăratul sens în cuvântului, este unealta potrivită, pentru că îți oferă o imagine detaliată a activității."