care detin magazine
Senior Software lansează SeniorERP for Retail powered by SmartCash, cea mai nouă platformă tehnologică locală pentru gestionarea magazinelor. SeniorERP for Retail oferă instrumente specifice prin încorporarea SmartCash, liderul pieţei de soluţii software pentru magazine mici sau medii, individuale sau în reţea, din România.
Astfel, sistemul oferă o serie de funcţionalităţi inovatoare pentru creşterea performanţei acestui canal de vânzare: interfaţă touch-screen, modalităţi multiple de plată, programe complete de fidelizare cu suport pentru microplaţi şi microcreditare, integrare cu echipamente de cântărire, inventariere cu cititoare de coduri de bare mobile etc. Companiile care aleg SeniorERP for Retail obţin de asemenea acces la cea mai dezvoltată reţea de service pentru soluţii informatice destinate retail-ului mic şi mijlociu din România.
SeniorERP for Retail reprezintă un pas important în strategia Senior Software de a susţine creşterea competitivităţii companiilor prin sisteme specializate pe verticale de piaţă, avansate funcţional şi tehnologic:
“Constatăm în ultima perioadă o extindere a activităţii uzuale a distribuitorilor şi producătorilor prin deschiderea unor lanţuri proprii de magazine. Acest trend are mai multe cauze, unele obiective, datorate consolidării canalelor tradiţionale de vânzare, altele subiective, datorate contextului specific al unei companii. În orice situaţie este necesară elaborarea unor strategii specifice şi accesul la instrumente care înglobează o cantitate cât mai mare de bune practici ale activităţii de retail. SeniorERP for Retail oferă toate aceste elemente printr-o platformă robustă şi funcţionalităţi inovatoare destinate creşterii şi loializării portofoliului de clienţi ai lanţului de magazine. " Lori Haiducescu, Director de Operaţiuni Senior Software
SeniorERP for Retail powered by SmartCash acoperă cerinţele de analiză şi management de la sediul central, precum şi cele de operare şi interacţiune din magazine, prin cele trei componente:
– Head Office, componenta specifică sediului central, unde SeniorERP for Retail oferă posibilitatea
* accesării rapide a informaţiilor consolidate despre nomenclatoare, vânzări, stocuri
* coordonării politicii comerciale
* controlling – evaluarea fiecărui magazin ca şi centru de profit
* managementul politicilor de fidelizare etc.
– Back Office, componenta destinată fiecărui magazin, prin intermediul căreia poate fi controlat fluxul de marfă din momentul aprovizionării şi până la ieşirea prin punctele de vânzare. Sistemul asigură:
*controlul în timp real al vânzărilor
*organizarea recepţiei de marfă
*etichetarea automată
*inventarierea mobilă etc.
– Front Office, componenta destinată fiecărui punct de vânzare din magazine, are o interfaţă extrem de intuitivă, de tip Touch Screen şi poate funcţiona alături de o gamă largă de imprimante fiscale sau case de marcat, pentru a răspunde elegant la exigenţele de buget ale clienţilor.
Principalele beneficii ale utilizării SeniorERP for Retail sunt:
a. Viteză de lucru şi intuitivitate crescută datorită specializării sistemului pe verticale de piaţă;
b. Siguranţa şi securitatea datelor datorită platformei tehnologice robuste, mature;
c. One Stop Shop – achiziţia soluţiei complete de la un singur furnizor;
d. Scalabilitate în creşterea numărului de puncte de lucru sau diversificarea canalelor de vânzări şi controlul centralizat al acestora;
e. Time to market – implementarea rapidă a deciziilor luate la nivel managerial şi preluarea automată a informaţiilor din magazine;
f. O platformă care se dezvoltă alert, fapt garantat de ritmul accelerat de înnoire al sistemului şi de încorporarea feedback-ului din cele peste 3200 de locaţii în care este implementat SmartCash;
g. Disponibilitate crescută şi răspuns în timp real prin cea mai puternică reţea de service pentru magazine la nivel naţional, prin Call Center, Voice Mail, Email, Suport Tehnic local, Portal Web, Forum, Tutoriale, Manual Utilizare Online şi 35 de parteneri certificaţi pentru suport tehnic în ţară.
Noul produs, SeniorERP for Retail, este rezultatul parteneriatului cu Magister, dezvoltatorul platformei SmartCash RMS:
“Beneficiul indiscutabil al colaborării dintre Senior Software şi Magister este generarea unei platforme omogene şi extrem de performante rezultată din know-how-ul specializat al fiecărei companii. SeniorERP for Retail powered by SmartCash este însă mai mult decât un produs, este un proiect de cooperare unică până în acest moment în România, pentru construcţia unei infrastructuri informatice complete, necesară pentru extensia de retail a unui business de producţie sau distribuţie. Iar când spunem infrastructură, ne referim la tot: hardware, software, acoperire head, back şi front office şi service. Magister a pus la dispoziţia proiectului întreaga sa experienţă, soluţii software inovatoare şi solide şi un sistem naţional de suport şi service. " Dor Bujor Padureanu, Director General Magister
Pentru detalii accesaţi: //www.seniorerp.ro/seniorerp_for_retail
Datorită atenţiei acordată de echipa Senior Software de a răspunde nevoilor specifice ale clienţilor, SeniorERP oferă instrumente dedicate pentru fiecare canal de vânzare: SFA pentru vânzarea prin agenţi, EDI(Electronic Data Interchange) pentru vânzarea prin Key Accounts, Portal B2B şi B2C pentru vânzarea online, o interfaţă intuitivă în sistem pentru vânzarea directă şi SeniorERP for Retail pentru magazine.