pentru deblocarea pipeline-ului de vanzari si cresterea eficientei proceselor interne
Senior Software anunta lansarea SeniorCRM, sistem specializat in managementul interactiunilor cu prospectii, clientii, furnizorii sau alte tipuri de parteneri, precum si in eficientizarea activitatilor interne conexe. SeniorCRM este dezvoltat pe platforma Microsoft xRM, beneficiind de feedback-ul a peste 1 milion de utilizatori la nivel mondial. SeniorCRM se adreseaza companiilor care detin departamente de vanzari consultative sau ofera servicii post-vanzare.
SeniorCRM se constituie in infrastructura informatica de ultima generatie, capabila sa sustina efortul companiilor de a gasi solutii viabile la provocarile de business actuale:
1. Identificarea de noi oportunitati de vanzare up-sell si cros-sell, cresterea ratei de conversie a oportunitatilor in contracte, cresterea valorii medii a unui contract si reducerea ciclului de vanzare.
Scaderea vanzarilor si pierderea oportunitatilor de business se datoreaza in mare masura performantei scazute a procesului de vanzare si a lipsei informatiilor de control. V-ati intrebat care este volumul real de business disponibil in piata si care sunt motivele pentru care acesta nu va intra in portofoliu? Cu SeniorCRM, managerii detin informatii palpabile despre:
1. impactul activitatilor de marketing;
2. istoricul interactiunilor cu prospectii – de la primul contact pana la semnarea contractului;
3. dinamica oportunitatilor in raport cu principalii competitori;
4. competitivitatea ofertelor lansate si concentrarea efortului echipei de vanzari catre cele mai productive oportunitati.
Elaborarea strategiei de vanzari devine astfel subiectul unui proces de fine-tunning continuu, pornind de la istoricul datelor din sistem.
2. Cresterea calitatii si a intuitivitatii fluxurilor interne de lucru.
Costul ridicat al serviciilor oferite este generat de fluxuri de lucru greoaie, dificil de urmarit si de imbunatatit.
Cu SeniorCRM calitatea datelor din sistem creste, taskurile sunt usor de alocat si de urmarit in fiecare moment, know-how-ul acumulat in interactiunile cu clientii este reutilizat si transmis uniform in interiorul organizatiei, timpii de rezolvare a incidentelor scad, iar procedurile de lucru devin mai eficiente si mai intuitive. Rezultatul final este vizibil in cresterea profitabilitatii serviciilor oferite si in calitatea ridicata a relatiei cu clientii.
“A implementa un CRM inseamna a avea curajul de a trece de la o atitudine pasiva, de tip raspuns instinctiv la ceea ce se intampla in jurul tau, la una proactiva, bazata pe decizii coerente, luate in urma analizei unor date viabile. In loc sa reactionezi la feedback intern, subiectiv, poti elabora o strategie pornind de la informatii despre procesele interne, clienti si competitie. “ a declarat dl. Lori Haiducescu, Director de Operatiuni la Senior Software
“Avand vizibilitate continua asupra evolutiei pietei, managementul are la dispozitie timpul necesar regandirii modelelor de dezvoltare. CRM-ul devine astfel si un instrument de organizare interna, destinat in special departamentelor conectate direct cu portofoliul de clienti.“
Datorita platformei de ultima generatie tehnologica – Microsoft xRM, SeniorCRM este usor de utilizat si de integrat cu alte produse Microsoft Office: Outlook, Excel, Word, SharePoint, pentru a forma o solutie eficienta si adaptata necesitatilor de business.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}