Senior Software a obţinut în semestrul 1 al acestui an o creştere record a cifrei de afaceri cu 31%. Strategia de specializare pe verticale de piaţă a sistemului SeniorERP, politica de dezvoltare proactivă, bazată pe provocările clienţilor, parteneriatele de succes, investiţiile în tehnologie şi instruirea susţinută a echipei de consultanţi au contribuit la obţinerea acestor rezultate în piaţa de ERP, care scade pentru al treilea an consecutiv.
„Pe tot parcursul discuţiilor, echipa Senior Software a dat dovadă de profesionalism, încredere în forţele proprii şi un entuziasm molipsitor. În mod categoric, SeniorERP a fost cel mai apropiat de nevoile noastre curente, lăsând însă loc şi pentru o dezvoltare viitoare.” Ana-Maria Mironescu, Director Financiar Walmark România
Senior Software, cel mai dinamic furnizor de sisteme informatice pentru managementul afacerilor din România, oferă soluţii complete: ERP, CRM, SFA, E-commerce şi BI prin care sunt gestionate afaceri în valoare de 600 mil. EUR. Clienţii companiei provin din distribuţie, producţie, servicii și retail: Walmark România, Marelvi, Consolight, Rocast, Randler Group, General Parma Food, Apollo Mod Distribution, Phoenix Contact, UPS România şamd.
Senior Software constituie soluţia completă, One Stop Shop, de sisteme informatice pentru creşterea vânzărilor şi optimizarea cheltuielilor, specializate pe verticale de piaţă. Reprezentanţii companiei vorbesc despre creşterea cifrei de afaceri cu 31%, în strânsă legătură cu o cultură organizaţională orientată spre inovaţie, specializare şi proactivitate:
"Companiile au nevoie de soluţii la cheie pentru creşterea vânzărilor şi optimizarea costurilor. Pentru a răspunde acestei nevoi, oferim cele mai inovatoare sisteme de management al afacerilor: ERP, CRM, BI, SFA, E-commerce şi livrăm know-how-ul necesar pentru obţinerea de rezultate într-un timp cât mai scurt. Investiţiile în serviciile oferite, în propria echipă de consultanţi, corelate cu inovarea continuă a sistemului, garantează succesul implementării şi recomandările pozitive din partea clienţilor." Lori Haiducescu, Director de Operaţiuni Senior Software
Astfel, Senior Software vine în întâmpinarea clienţilor cu:
· SeniorERP, sistemul de tip Enterprise Resource Planning #1 calitate-preţ pentru managementul integrat al proceselor de distribuţie, producţie, servicii şi retail
· SeniorCRM, cel mai intuitiv sistem de management al activităţilor pe platforma Microsoft xRM, cu peste 1 mil. de utilizatori la nivel mondial
· SeniorVisualBI, sistemul de analiză a datelor dezvoltat pe platforma Tableau Software, liderul mondial în vizualizarea datelor; acesta acoperă cu succes nevoia clienţilor de simplitate în analiza informaţiilor, fiind primul sistem BI Self-Service din România cu licenţiere nelimitată, fără costuri suplimentare
· SeniorSFA, pentru automatizarea proceselor de vânzări, integrat cu sistemul ERP
· ERP + E-Commerce, o soluţie completă specializată, care a pornit de la nevoia clienţilor Senior Software de extindere a canalelor de vânzare prin Internet.
„Aplicaţiile furnizate şi implementate de Senior Software ne-au permis ca actualmente să avem o forţă de vânzări monitorizată prin GPS, să putem vedea zilnic vizitele, rutele – care sunt prestabilite – şi să putem eficientiza cheltuielile. Acest aspect, în perioada de criză economică, este esenţial pentru toate societăţile de distribuţie şi a făcut diferenţa între supravieţuitori şi cei care au închis activitatea.
Am ales Senior Software pentru că ne-au convins că pot participa împreună cu noi la sistemul acesta. Senior Software a înţeles problemele pe care le-am avut noi şi ne-a ajutat foarte mult prin modul în care a explicat oamenilor sistemul în care trebuiau să se integreze. Dacă am fi apelat la momentul respectiv la o firmă cu o mentalitate şi abordare rigide, implementarea ar fi fost un eşec.“ Eugen Savu, Director General, General Parma Food
În prima parte a acestui an Senior Software a crescut investiţiile în infrastructură, prin mutarea într-un nou sediu în locaţie centrală, extinderea echipei pentru a creşte calitatea serviciilor oferite şi continua investiţie în angajaţi prin cursuri, training-uri, cărţi şi nu numai.
"Cele trei resurse vitale în funcţionarea unei companii sunt: oamenii, tehnologia şi capitalul. Aceste trei elemente, corelate, indică gradul de sănătate al unei companii, succesul ei în timp. Oamenii sunt cei care inovează şi fac lucrurile să se întâmple, astfel încât anul acesta am crescut investiţiile pentru a le oferi confortul de a se concentra asupra pasiunii lor şi de a o valorifica: avem programe de dezvoltare profesională, investim constant în training-uri şi certificări, lucrăm cu cele mai noi tehnologii Microsoft, ne-am relocat într-un sediu de birouri central, clasa A, unde avem un spaţiu aerisit şi mobilier ergonomic şi o bibliotecă în continuă creştere. Vom continua să angajăm pe toate departamentele şi vom întări strategia de a rămâne aproape de nevoile clientului." Daniel Toma, Director General Senior Software
Un motiv important care stă la baza creşterii companiei constă în orientarea spre inovaţie şi investiţiile în zona celor mai noi tehnologii. Astfel, compania se numără printre pionierii SaaS în România în 2009, iar în luna martie a acestui an a lansat servicii ERP pe platforma de cloud de la Microsoft. Primul client care a implementat SeniorERP Online pe platforma Windows Azure, Sea Bell Trading, s-a bucurat de funcţionalităţi noi, cu aplicabilitate la nivel operaţional şi managerial, fără să resimtă întreruperi în activitatea companiei. În calitate de early adopter al tehnologiilor Microsoft, echipa Senior Software utilizează cele mai noi tehnologii de dezvoltare: .Net 4.0, C#, WCF, Visual Studio 2010, Workflow, WPF , Entity Framework 4.1, SQL 2008 R2 , DevExpress etc.
Printre motivele de creştere ale Senior Software pentru acest început de an s-a numărat şi preluarea Content Speed, companie specializată în soluţii E-Commerce, cu specialişti având peste 10 ani experienţă în domeniu şi o platformă de ultimă generaţie, prin care garantează clienţilor rezultate. Prin această decizie compania a reacţionat proactiv la nevoile unor clienţi din portofoliu care au fost nevoiţi să-şi reducă marjele de profit şi să-şi caute noi canale de vânzare.
Astfel, Senior Software va anunţa noi parteneriate cu leaderi de piaţă locali, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor companiilor locale.