Senior Software anunta disponibilitatea solutiei SeniorERP in limba maghiara, aceasta urmand sa fie implementata in cadrul companiei YLI, importator si distribuitor de sisteme si subansamble pentru control acces si securitate. YLI detine in prezent sedii atat in Romania, cat si in Ungaria, iar managerii si-au dorit un sistem informatic capabil sa faciliteze comunicarea intre punctele de lucru si sa gestioneze integrat toata activitatea companiei.
Infiintata in 2006, YLI este o companie romaneasca, cu sedii in Cluj-Napoca si Budapesta, care importa si distribuie sisteme si subansamble pentru control acces si securitate. In prezent deserveste peste 500 de clienti in Romania si 300 in Ungaria si este unic distribuitor pentru brandul YLI in cele doua tari.
Functionalitatile limitate ale sistemului utilizat anterior, care ingreunau printre altele extragerea rapoartelor si lucrul la distanta, i-au determinat pe manageri sa aleaga o noua solutie, capabila sa eficientizeze activitatea prezenta, dar si sa sustina planurile de extindere a afacerii. Astfel, avand in vedere criterii precum maturitatea solutiei, compatibilitatea cu domeniul distributiei, recomandarile primite din piata si nu in ultimul rand deschiderea din partea Senior Software de a traduce si adapta solutia ERP la legislatia din Ungaria, YLI a ales sa implementeze sistemele integrate SeniorERP si SeniorVisualBI.
"Am ales solutia SeniorERP datorita orientarii mai clare a acesteia catre zona de distributie in care activam noi (fata de alte solutii avute in vedere), datorita platformei software si de baze de date folosite, a posibilitatii de customizare ulterioara de catre noi si nu in ultimul rand datorita recomandarilor primite din partea clientilor Senior Software. Un alt aspect decisiv a fost si acela ca am gasit deschiderea pentru implementarea solutiei si la sediul nostru din Ungaria, Senior Software neavand in acel moment o solutie adaptata pentru aceasta piata. Speram ca la finalizarea implementarilor pentru ambele birouri sa avem un circuit mult mai bun de miscare a produselor si informatiilor intre cele 2 sedii, care sa permita o urmarire mai buna a stocurilor din ambele locatii, o integrare perfecta la nivel de nomenclatoare de produse, comenzi pe rol, cantitati blocate etc. Mai simplu spus, ne dorim o transparenta mai mare si o simplificare a modului de lucru intre cele 2 birouri.", a declarat domnul Calin Tulbure, Asociat YLI
Implementarea aceleiasi solutii ERP in cadrul ambelor sedii ale companiei va facilita comunicarea si transferul de date dintre acestea. Mai mult, in conditiile in care compania intentioneaza sa deschida si alte puncte de lucru, va fi usor sa le gestioneze pe toate cu ajutorul SeniorERP, datorita modului de lucru online al sistemului, care permite comunicarea facila si transferul securizat al datelor.
Un alt aspect care a contribuit la luarea deciziei de catre managerii YLI a fost si localizarea solutiei ERP in limba maghiara, avand in vedere ca unul dintre sedii este in Ungaria. In acest sens, cea mai recenta versiune SeniorERP este disponibila si in maghiara, pe langa romana si engleza.
„Odata cu deschiderea punctului de lucru de la Cluj am reusit sa ne apropiem de companiile din zona si sa intelegem mai bine situatiile particulare cu care se confrunta acestea, multe dintre ele avand conexiuni cu pietele invecinate, precum Ungaria. Localizarea SeniorERP in limba maghiara face parte din demersul nostru de a sustine astfel de companii dinamice, oferindu-le o platforma ERP matura, dar flexibila si cu disponibilitate internationala.”, a adaugat Lori Haiducescu, Director de Operatiuni Senior Software.
Odata cu SeniorERP, managerii au ales si solutia de analiza si raportare SeniorVisualBI. Acestia au avut in vedere calitatea platformei pe care este dezvoltata solutia Business Intelligence – respectiv Tableau Sofware, liderul mondial in vizualizarea datelor. Cu ajutorul sistemului BI, managerii urmaresc sa obtina mai repede si mai usor rapoarte care sa le ofere o perspectiva clara si corecta asupra afacerii.
{mosloadposition user9}