Compania Senior Software urmăreşte creşterea vânzărilor online pentru clienţii săi prin achiziţia unui pachet de 49% din acţiunile ContentSpeed, un puternic producător local de soft pentru comerţul electronic.
În prezent, Senior Software este cel mai dinamic furnizor de sisteme informatice de management al afacerilor pentru IMM-uri. Alături de sisteme specializate şi know-how, compania oferă cea mai avansată platformă tehnologică de tip ERP pe care gestionează afaceri în valoare de 600 de milioane de euro pentru clienţii săi.
Managementul Senior Software îşi motivează simplu hotărârea de a achiziţiona ContentSpeed: “Decizia a pornit de la nevoia clienţilor Senior Software – distribuitori şi producători deopotrivă (majoritatea vând în Key Accounts, retail tradiţional, Horeca) – de a-şi extinde vânzarea prin Internet. În condiţiile consolidării canalelor de vânzări tradiţionale, comerţul online va înregistra o explozie în următorii ani, creştere de care dorim ca toţi clienţii Senior Software să beneficieze”, declară Daniel Toma, Director General Senior Software.
“Am decis să le oferim soluţia completă, specializată: ERP (Enterprise Resource Planning), cumulat cu portal online sub forma de One Stop Shop şi expertiza unui specialist în domeniu. Am găsit în ContentSpeed un furnizor cu know-how, capabil să ofere clienţilor o platformă specializată şi modalitatea de a folosi sistemele pentru a garanta obţinerea rezultatelor dorite în e-commerce.” declară Toma, Director General Senior Software.
Obiectivul Senior Software este să îşi consolideze poziţia de cel mai dinamic furnizor de soluţii informatice pentru IMM-uri. Strategia companiei merge pe două coordonate. Senior Software oferă cele mai puternice instrumente de business din România: ERP, CRM, BI, SFA (specializate pe domenii de activitate: producţie, distribuţie, servicii, retail). Acestora li se adaugă know-how-ul unor experţi capabili de a ajuta companiile să recupereze rapid investiţia în sisteme informatice şi să-şi crească vânzările.
Preluarea ContentSpeed de către Senior Software este un proces etapizat: “Tranzacţiei iniţiale de 20.000 de euro i se adaugă investiţii inițiale pentru anul 2011 în valoare de peste 120.000 de euro, prin care vom accelera creşterea companiei: 20% în infrastructură – sediu şi sisteme informatice pentru managementul afacerilor, 40% în servicii de marketing, HR, financiare, logistice, administrative, 40% în resurse umane: training şi angajări”, adaugă Daniel Toma. În momentul acesta, ContentSpeed are 9 angajaţi, urmând ca până la sfârşitul anului să aibă 20.
Despre ContentSpeed:
ContentSpeed este unul dintre cei mai importanţi furnizori de platforme e-commerce de pe piaţă. În prezent, generează business de peste 37 de milioane de euro pentru clienţii săi. Compania oferă soluţii complete pentru creşterea vânzărilor online.
Platforma ContentSpeed dispune de funcţionalităţi inovatoare care facilitează o conversie de 2-3% şi recuperarea investiţiei în portal în primele 6 luni, precum şi integrare cu sisteme de managementul afacerilor: CRM, ERP, BI.
Printre clienţii ContentSpeed se numără: Tarra Fashion (tarafashion.ro), Chicco (Chicco.ro), Indesit (Indesit.com.ro), Ariston (Ariston.com.ro), Dinamic92 (anvelope.biz), Eurotherm (b2b.eurotherm.ro) etc.