Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Senior Interactive – singura agentie romaneasca premiata la WebAward 2009

Web site-ul www.squish.ro a primit premiul Outstanding Website la categoria Consumer Goods

Senior Interactive, una dintre cele mai importante agenţii full-service de comunicare digitală din România, a fost distinsă cu premiul Outstanding Website la categoria Consumer Goods în cadrul WebAward 2009 pentru proiectul de comunicare online Squish.ro dezvoltat pentru brandul Juicy Fruit Squish. Website-ul a primit punctaje maxime la 5 din cele 7 criterii de jurizare (Design, Innovation, Content, Technology, Interactivity), obţinând un total de 66,5 puncte dintr-un maxim de 70. Din 1997, Web Award este una dintre cele mai prestigioase competiţii ale industriei la nivel mondial, reunind un număr impresionat de lucrări, jurizate de experţi în comunicare online, din companii renumite. Competiţia, organizată de Web Marketing Association, contribuie la definerea standardelor de excelenţă în dezvoltarea de website-uri la nivel mondial.

//www.webaward.org/winner.asp?eid=13102

“Ideea proiectului a pornit de la analizarea atentă a tipologiei consumatorului Juicy Fruit Squish. Ştiam că publicul nostru este unul challenging, cu acces permanent la un număr vast de informaţii şi, de aceea, am ales o comunicare online interactivă, foarte îndrăzneaţă. Unul dintre principalele obiective l-a constituit şi extinderea acestui proiect la nivel internaţional, întrucât pentru prima dată un proiect a depăşit comunicarea la nivel local. A fost un proiect experimental, o abordare nouă, care şi-a dovedit succesul într-un timp foarte scurt, un proiect care reprezintă foarte bine pe fiecare dintre consumatorii noştri. Juicy Fruit Squish este un brand inovativ şi întotdeauna vom apela la soluţii spectaculoase pentru a oferi consumatorilor cele mai bune alternative,” afirmă Marian Chiraches, Brand Manager Wrigley’s Balkan East.

Website-ul www.squish.ro este platforma de comunicare online a brandului Juicy Fruit Squish. Site-ul este o excursie în lumea de reverie a tinerilor challengeri, combinând modalităţi de navigare video cu un conţinut care a fost creat de “cercetatori” atenţi şi experimentaţi în ceea ce înseamnă cool şi underground românesc.

“Am început să ne gândim la acest site la sfârşitul lui 2008. De-a lungul anului am cercetat diversele tendinţe în comunicarea digitală, la nivel internaţional, prognozând schimbarea interefeţelor web de la modul tradiţional la explorarea tip lume virtuală; ne doream să experimentam integrarea video în proiectele web şi modalităţi noi de a introduce “entertainment-ul” în site-uri. Am încercat să ne calibrăm standardele de calitate cu cele ale unor pieţe solide, precum cea din Statele Unite, pentru a nu pierde pulsul noutăţilor. Dincolo de un premiu, ne bucurăm că alegerile noaste, direcţiile în care am investit şi investim continuu – cercetare, dezvoltare şi creativitate – au fost validate de acest premiu,” a declarat Mihai Tătaru, Managing Director la Senior Interactive.

Conceptul site-ului este centrat în jurul recreării unui spaţiu intim unui adolescent, aşezat comod pe canapeaua din camera sa, înconjurat de obiecte şi gânduri care îl definesc. Accesul către contentul site-ului se face prin click pe zone de obiecte din cameră, grupate tematic, care introduc vizual temele de content propuse în site: Mind’s Athletic, Hot or not, Eco-U, Different Sounds, Work Art. Personajul aflat pe canapea, privindu-şi camera dintr-o perspectivă eye-view, se deplasează către o zonă reprezentată de un grup de obiecte ce descriu o temă. La finalul deplasării, stop-cadrul devine background-ul grafic al paginii de content ce urmează să fie accesată. “Am avut mână liberă să experimentăm şi am ales să integrăm cât mai multă inovaţie în proiect. Arhitectura site-ului a fost gândită scalabil, putând să fie adăugate diverse secţiuni de content în viitor, putând susţine platforme promoţionale şi având un sistem de administrare facilă a conţinutului. Am avut la dispoziţie un research pe baza căruia am demarat proiectul, producţie video la nivel de spot de ATL şi idei multe, pe care le-am cenzurat constructiv. La succesul proiectului a contribuit colaborarea excelentă cu agenţia de brand, Graffiti BBDO,” a mai spus Mihai Tătaru.

Site-ul este o platformă combinată de video şi content. Video-ul este modalitatea de introducere a conţinutului, ce descrie conceptul general al site-ului. Personajul se mişcă în spaţiul personal, incojurat de obiecte grupate tematic. Odată ajuns la conţinut, utilizatorul poate citi şi comenta articolele, viziona conţinutul multimedia ataşat la acestea. De asemenea, utilizatorul poate propune teme şi articole noi şi poate contribui cu upload de text/sunet/foto şi video. Întregul conţinut este moderat de o interfaţă de administrare de tip CMS – content management system.

Bucuresti, 25.09.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.