de colaborare in comunicarea online
Senior Interactive si Heineken Romania au implinit 3 ani de colaborare si succese repetate in comunicarea online. Rezultatele acestei colaborari pot fi constatate in numeroasele proiecte online dezvoltate impreuna de-a lungul timpului, care au facut din Heineken compania cu cea mai dinamica prezenta online din categoria FMCG in Romania. Senior Interactive a devenit agentia de comunicare online pentru brandul Heineken, odata cu lansarea acestuia in Romania, cu 3 ani in urma. Viziunea strategica si importanta acordata comunicarii online, bazata pe experienta si rezultatele la nivel international, au facut ca inca de la inceput miza acestei colaborari sa fie pozitia de lider a brandului Heineken in comunicarea online, pe piata romaneasca a berii.
"Am inceput colaborarea cu Senior Interactive odata cu lansarea brandului Heineken in Romania. Totul a inceput cu implementarea online a platformei noastre dedicate muzicii, www.heinekenmusic.ro, dupa aceasta urmand numeroase proiecte de amploare ca "Welcome to Champions Planet" sau "Heineken Music Thirst". Senior Interactive si Heineken au reusit impreuna sa obtina succese repetate in activitatea online si sa transmita in fiecare zi consumatorilor mesaje relevante. Senior Interactive este un bun partener de munca, sunt proactivi in a pune noi idei pe masa si, de asemenea, sunt parteneri foarte seriosi de antrenament pentru a pune in practica pasii noi pe care ni i-am propus in dezvoltare”, a declarat Ilco Kwast, Group Brand Manager – Heineken Romania.
Pe parcursul colaborarii, alaturi de brandul Heineken si alte branduri din portofoliul Heineken Romania s-au alaturat acestuia, Senior Interactive gestionand in prezent prezenta online pentru Heineken Romania (site-ul corporate, aflat in reconstructie), Golden Brau sau Goesser. Senior Interactive asigura servicii permanente de strategie, creatie, dezvoltare, mentenanta si infrastructura tehnica pentru site-urile asociate brand-urilor si asigura integrarea online a campaniilor Heineken si Golden Brau dezvoltate de agentia de brand, Grey Worldwide Romania.
Intre proiectele dezvoltate pentru brandul Heineken se numara „Welcome to Champions Planet” editiile 2006-2007 (www.championsplanet.ro), „Thirst Studio” editiile 2005-2007, promotia Heineken – Fatboy Slim Concert 2006 (fatboyslim.heinekenmusic.ro), Heineken Bartenders Club 2006 sau cele trei editii succesive ale portalului Heineken Music 2004-2007 (www.heinekenmusic.ro). Dezvoltarea campaniilor online a presupus un puternic suport tehnologic, integrarea de platforme Web to SMS, gestionarea unor importante baze de date de utilizatori sau campanii de newslettere si e-mail marketing.
„Heineken reprezinta o experienta pe care o dorim oricarei agentii de comunicare online: o viziune strategica consecventa in ceea ce priveste internetul, entuziasm si dorinta permanenta de inovatie, standarde de nivel international, bugete pe masura scopurilor propuse si oameni cu care iti face placere sa lucrezi, concentrati in acelasi timp si la detalii si la rezultate. Colaborarea cu Heineken este un model pe care am incercat sa il replicam in relatiile nostre cu clientii, iar asteptarile noastre de la acestia au fost modelate, de asemenea, de aceasta relatie. Este stimulant sa ti se spuna ca trebuie sa fim primii, dar sa ti se puna si mijloace la dispozitie, fara a se risipi entuziasmul in a lucra pe un astfel de cont, de ambele parti – si a clientului si a agentiei. Putem spune ca lucram pentru Heineken, fara un zambet studiat de client service pe buze,” a declarat Florin Secanu, Managing Director la Senior Interactive.
{mosloadposition user10}