Senior Interactive a anunţat lansarea www.5gum.ro, site ce va susţine online comunicarea pentru noul brand „5(FIVE)”, cea mai recentă apariţie în portofoliul de branduri al Wrigley România. „5(FIVE)” este un brand premium, care reuşeşte să fie în acelaşi timp modern, elegant şi enigmatic. Numele dezvăluie promisiunea pe care o face publicului sau – e o marcă construită pentru a satisface toate cele cinci simţuri.
“Nevoia de a ilustra o experienţă senzorială completă a fost motivul pentru care am ales calea mai dificilă – nu am construit un site clasic de brand, am preferat să folosim tehnologia pentru a deschide porţile către o senzaţie unică. Conceptul site-ului a plecat de la ideea că în jurul nostru există o entitate pe cât de infinită şi atemporală, pe atât de misterioasă. Este Universul. Deşi abia începem să le înţelegem, ritmurile lui ne înconjoară cu un sunet pe care ne dansăm vieţile în cotidian. Noul site „5(FIVE)” îţi dă ocazia să asculţi live acest sunet – prin intermediul unui radiotelescop conectat la Internet – şi să transformi vibraţia Universului în muzică.”, a declarat Radu Glonţ, Account Director la Senior Interactive.
Site-ul dezvoltă tematic două universuri distincte, modelate vizual şi sonor după cele două arome „5(FIVE)” lansate în România: Electro, un spaţiu în a cărui aură verde sunetul se transformă în muzică schimbându-şi polaritatea în mii de cicli pe secundă, şi Cobalt, o lume dominată de irizaţii albastre şi sunete misterioase şi dense, amintind de parfumul exotic al mineralelor rare.
„5(FIVE)” este un brand care creează o nouă categorie în România, ce se adresează unui tip aparte de consumatori, rafinaţi, educaţi estetic şi nu în ultimul rând aflaţi în căutarea unor experienţe senzoriale deosebite. E un pas important – „5(FIVE)” transformă un produs al cărui rol tradiţional era pur funcţional într-un accesoriu de life style, ce îmbină natura superlativă a aromei cu o experienţă olfactivă, tactilă şi vizuală superioară dar şi cu o experienţă auditivă de calitate, intermediată de brand. Într-un cuvânt, „5(FIVE)” îţi oferă stimuli pentru toate cele cinci simţuri.” a declarat Marian Chiracheş, Brand Manager la Wrigley Balkan East.
5gum.ro urmează linia bazată pe creativitate inovativă a proiectelor de pionierat lansate în acest an de Senior Interactive pentru Wrigey România. Seria lansărilor din acest an a început cu Squish.ro, proiect premiat la WebAwards2009, DigiCafe şi Internetics, a continuat cu Skittles.ro, un site inovator ce combină comunicarea de brand cu inteligenţa artificială şi interconectarea cu reţele de social media şi merge mai departe cu 5gum.ro, care foloseşte în mod rafinat tehnologia pentru a oferi o experienţă senzorială unică.
Echipa Senior Interactive implicată în acest proiect: Corin Chiriac – Strategy Director; Sorin Onicel – Web Designer; Daniel Pisică – Design Team Leader; Cătalin Dumitrescu – R&D Manager; Teo Onicel – Senior Flash Developer; Darin Choibi – Web Developer; Radu Naghel – Senior Project Manager; Alina Ilie – Account Manager; Radu Glonţ – Account Director;
Susţinătorii proiectului din partea Wrigley România au fost Marian Chiracheş, Brand Manager, Wrigley Balkan East şi Geanina Babiceanu, Marketing Director, Wrigley Balkan East.
{mosloadposition user10}