– O nouă platformă de comunicare online interactivă pentru brandul Juicy Fruit Squish
Senior Interactive a lansat pentru Wrigley Balkan East site-ul www.squish.ro – platforma de comunicare online a brandului Juicy Fruit Squish. Site-ul este o excursie în lumea de reverie a tinerilor challengeri, combinând modalităţi de navigare video cu un conţinut creat de “cercetători” atenţi şi experimentaţi a ceea ce înseamnă cool şi underground românesc.
Conceptul site-ului este centrat în jurul recreării unui spaţiu intim unui challenger, aşezat comod pe canapeaua din camera sa, înconjurat de obiecte şi gânduri care îl definesc. Accesul către contentul site-ului se face prin click pe zone de obiecte din cameră, grupate tematic, care introduc vizual temele de content propuse în site: Mind’s Athletic, Hot or not, Eco-U, Different Sounds, Work Art. Personajul aflat pe canapea, privindu-şi camera dintr-o perspectivă eye-view, se deplasează către grupul de obiecte ales, care devin background-ul grafic al paginii de content ce urmează să fie accesată.
“Am dorit să creem un loc special pentru Juicy Fruit Squish, într-un mediu preferat de consumatorii acestui brand – internetul. Este un punct de plecare în dialogul cu consumatorii noştri, în care dorim să ne asumăm rolul de ascultător atent. Site-ul squish.ro este un nou pas pe care l-am făcut, împreună cu Senior Interactive, în abordarea acestei relaţii, pe care încercăm să ne-o asumăm cu sinceritate şi într-un mod cât mai personal,” a declarat Carmen Dincă, Marketing Manager Wrigley Balkan East.
“Squish.ro este unul dintre cele mai spectaculoase proiecte la care am lucrat. De asemenea, este şi unul dintre cele mai complexe, implicând din partea Senior Interactive o echipă de 15 persoane, pe parcusul a mai multe luni de concept, strategie, creaţie, producţie video şi dezvoltare. Squish.ro reprezintă pentru noi una din direcţiile strategice pe care am dorit să le dezvoltăm – integrarea modalităţilor de exprimare şi navigare video cu website-urile, pentru a putea oferi experienţe de brand extinse utilizatorilor. Proiectul este o sinteză a unui efort de echipă între client, agenţie de interactive şi agenţie de brand, bazat pe concluziile oferite de o cercetare demografică a targetului. E genul de proiect pe care credem că şi-l doreşte oricare agenţie de interactive: interesant, complex, în care am învăţat şi experimentat lucruri noi, la care ne-am distrat muncind,” a declarat Mihai Tătaru, Managing Partner Senior Interactive.
{mosloadposition user10}