Tornado Sistems a organizat în parteneriat cu Facultatea de Automatică şi Calculatoare din cadrul Universităţii Politehnice Bucureşti o nouă ediţie netSTART, eveniment devenit deja o tradiţie printre studenţii facultăţilor cu profil tehnic.
Lansat în 1999, netSTART este expresia preocupării permanente a companiei Tornado Sistems de a oferi tinerilor studenţi şansa de a intra în contact direct cu realitatea mediului de afaceri şi cu cele mai moderne tehnologii, seminariile contribuind cu succes de-a lungul anilor la consolidarea relaţiei cu mediul universitar.
„Ne-am dorit să ne implicăm în pregătirea profesională a studenţilor şi absolvenţilor, mai ales că se simţea lipsa unor proiecte, în special în domeniul tehnic, care să le ofere acestora posibilitatea de a-şi dezvolta cunostiinţele practice. Seminariile netSTART organizate de Tornado au dat şansa celor pasionaţi de IT&C să se instruiască alături de cei mai buni profesionişti în domeniu, dar şi să lucreze alături de ei. Avem în echipă colegi care au fost recrutaţi de pe băncile facultăţii prin intermediul netSTART şi care au astăzi o carieră de succes în Tornado”, declară John Cuşa, Director Executiv Tornado Sistems
Ediţia din acest an a reunit studenţi din cadrul Facultăţilor de Automatică şi Calculatoare, studenţi ai facultăţilor de Transporturi, Electronică, Inginerie Mecanică din cadrul UPB, dar şi studenţi din cadrul Facultăţii de Cibernetică şi Relaţii Economice Internaţionale din cadrul Academiei de Ştiinţe Economice.
Aşa cum i-a obişnuit pe participanţi, evenimentul a adus în discuţie probleme specifice legate de utilizarea celor mai noi tehnologii IT&C. Au fost prezentate soluţii de asigurare a calităţii serviciilor în reţelele IP, s-a discutat despre factori care influenţează percepţia şi calitatea imaginii pe categorii de produse, importanţa calităţii high-definition şi impactul noului standard, despre reţele SAN, tendinţe actuale şi noi tehnologii VOIP. De asemenea, anul acesta, pe langă prezentările din cadrul modulului tehnic, netSTART a oferit participanţilor posibilitatea de a rezolva un studiu de caz în cadrul modului marketing şi vânzări.
“Suntem bucuroşi să vedem că demersul nostru a avut succes. Am fost plăcut surprinsă de nivelul de pregătire, seriozitatea şi dorinţa lor de a învăţa şi mă bucur că am reuşit să le trezim interesul. Sper ca această experienţă să le fie utilă în viitoarea carieră. Pot să spun că nu a fost uşor să alegem şi sunt convinsă că o parte dintre ei ne vor deveni în curând colegi“, declară Maria Dorobanţu, HR Manager Tornado Sistems
Participarea la seminarii a fost gratuită, singura condiţie fiind calitatea de student, masterand sau proaspăt absolvent a candidatului, precum şi obţinerea unui scor satisfăcător la testul online, care a avut loc în perioada 10 aprilie – 4 mai. La concursul online s-au înscris 327 de participanţi, 40 dintre aceştia fiind selectaţi să participe la seminariile finale.
Premiile au însumat 2000 de euro, toate produsele fiind oferite de Tornado Sistems: la modul tehnic premiul I– laptop HP; premiul II- camera video Canon, premiul III- cameră digitală Kodak 743 şi încărcător. De asemenea, în cadrul modulului tehnic s-au câştigat trei menţiuni – o cameră digitală Kodak, încărcător şi acumulatori, un multifuncţional Canon şi o imprimantă Canon.
La modulul matketing şi vânzări premiul I a constat în camere digitale Kodak cu încărcător şi acumulatori, premiul II – multifuncţionale Canon, premiul III – imprimante Canon.
Mai multe detalii pe www.netstart.ro
{mosloadposition user10}