Pe 25 septembrie 2014, BRAT a demarat o serie de seminarii gratuite pentru specialiști în comunicare, marketing și branding din diverse industrii.
Primul seminar a avut loc la Hotel Hilton din Capitală și a abordat tema “Tehnici de utilizare a cercetării media în strategiile de marketing, branding și comunicare pentru domeniul financiar, bancar și al asigurărilor”.
Seminariile BRAT oferă pregătire profesională pentru ultilizarea instrumentelor sale în planificarea strategiilor de comunicare, marketing și branding și modul ân care ele pot fi utilizate pentru a răspunde în mod eficient nevoilor de piață.
“Seria de seminarii pe care BRAT a inițiat-o își propune să prezinte într-un mod specific, personalizat felul în care pot fi utilizate serviciile SATI, SNA Focus și MIP pentru planificarea și evaluarea campaniilor și a produselor media. Practic, explicăm instrumentele pe care BRAT le pune la dispoziția specialiștilor pentru planificarea strategică și modul în care ele pot fi utilizate pentru a răspunde în mod eficient nevoilor de piață. Accentul este pus pe utilitate, transparență, credibilitate, standardizare, măsurabilitate și eficiență”, a explică Arina Ureche, director general BRAT.
“Vă mulțumim pentru calitatea informației și pentru adaptarea ei la interesele noastre. Apreciez întotdeauna temeinicia cu care lucreaza BRAT și voi participa cu plăcere și interes la evenimentele viitoare”, conisderă Virginia Oprisan LSG, Șef Departement Dezvoltare Afaceri și Comunicare, BCR Leasing, în urma seminarului susținut de BRAT la finalul lunii septembrie.
”Vă felicit pentru o initițiativă care din punctul meu de vedere va avea un efect constructiv asupra pieței! Ținând cont de informațiile transmise și de aplicabilitatea lor, consider că participarea la seminar a fost o oportunitate pentru mine”, a apreciat Teodora Adamache, PR & Marketing Coordinator Gras Savoye Romania.
”A fost un seminar interesant și livrat foarte frumos”, a arătat Ilona Alexandru, Director Marketing & Comunicare, Gothaer.
În cadrul seminariilor, experții BRAT prezintă metode concrete prin care specialiștii cu atribuții manageriale în marketing, branding și comunicare pot să utilizeze în strategiile de media pe care le realizează măsurătorile standardizate oferite de BRAT privind tirajul, audiența, traficul și investițiile în publicitate, atât pentru presa scrisă, cât și pentru mediul online.
Seminariile durează în medie patru ore. Acestea sunt gratuite, aplicarea se face prin înscriere, iar numărul de locuri este limitat. Următorul seminar va avea loc pe 16 octombrie și va fi dedicat sectorului alimentar al bunurilor de larg consum. Alte două seminarii vor viza domeniul produselor cosmetice și de înfrunusețare, și apoi cel al comunicatiilor.
{mosloadposition user9}