Pe data de 5 noiembrie vor avea loc, la Crowne Plaza Hotel, doua seminarii sustinute de specialisti internationali, care isi propun sa ofere solutii viabile pentru o comunicare eficienta cu clientii la punctul de vanzare. Seminariile se desfasoara in cadrul celei de-a doua editii a evenimentului Shopper Marketing Conference, organizat de Evensys in parteneriat cu OgilvyAction si sponsorizat de Arctic. Evenimentul va avea loc in perioada 4 – 5 noiembrie la Crowne Plaza Hotel.
Seminariile vor avea loc in cea de-a doua zi a evenimentului Shopper Marketing Conference si sunt sustinute de Hugh Boyle (Head of Digital EAME, OgilvyAction) si Alain Thys (Partner, FutureLab).
Hugh Boyle va analiza canalele utilizate in mod curent in comunicarea de brand, oferind informatii viabile despre cum putem stabili un dialog strans cu consumatorul, influentand astfel procesul si implicit decizia de achizitie. Prin intermediul unor studii de caz aplicate si a unor demonstratii live, el va puncta importanta deschiderii unei comunicari directe cu clientii, element esential atat pentru companii cat si pentru agentii.
Alain Thys va dezvalui in cadrului seminarului sau elementele-cheie in construirea unui program de shopper marketing de succes. Participantii vor beneficia de solutii imediate pentru a ghida cumparatorul catre produsele si serviciile oferite, vorbind despre ceea ce reprezinta in fapt esenta unui program eficient de shopper marketing: redescoperirea consumatorului.
“ Companiile trebuie sa faca fata unui cadru economic periculos, in care consumatorii au la dispozitie o varietate de produse si servicii, slabind astfel fidelitatea fata de un anumit brand. Seminariile din cadrul evenimentului nostru isi propun sa ofere o viziune din exterior, insa foarte aplicata si implicata, asupra a ceea ce inseamna marketingul la punctul de vanzare, participantii avand ocazia de a afla de la specialisti consacrati care sunt cele mai bune tactici de atragere ale consumatorilor”, afirma Dana Dumitrescu, Managing Partner, Evensys Consult.
Hugh Boyle, alaturi de echipa sa manageriala si de productie, s-a alaturat agentiei Ogilvy Action la inceputul anului 2005, instituind o structura inovativa de consultanta bazata pe diversitate si interactivitate. In ultimele 18 luni, Hugh a preluat responsabilitatea de a introduce agentia OgilvyAction in noua lume digitala, si de a intelege impactul tehnologiei asupra comunicarii in spatiul de retail.
Alain Thys este partener fondator in FutureLab, un boutique de management al inovatiei, ce ofera solutii companiilor pentru a identifica noi oportunitati de promovare intr-o lume din ce in ce mai complexa. Portofoliul sau de clienti a inclus, de-a lungul timpului, nume sonore ca Reebok, Rockport, marca de cosmetice de lux Z.Bigatti, Ingram Micro si HP si Lexus, companii pe care le-a consiliat cu succes in efortul acestora de a ajunge mai usor la cumparatori sau de a gestiona experienta firmei in gestionarea relatiei cu clientul.
Prima zi a evenimentului Shopper Marketing Conference, 4 noiembrie, va include o serie de conferinte care vor oferi participantilor informatii despre noua generatie de consumatori, cele mai creative tactici de abordare si relationare cu cumparatorii, si strategii inovative de comunicare in spatiul de retail.
Mai multe informatii despre eveniment sunt disponibile accesand www.shopper-marketing.ro.
{mosloadposition user10}