Cel mai important eveniment de strategie si inovatie in marketing si advertising, Idea Forum, va gazdui o serie de seminarii unice dedicate industriei de marketing. Acestea vor fi sustinute de doi specialisti internationali de top – Ed Cotton este Director de Strategie in cadrul BSSP (SUA) iar Martin Cserba este Co-fondator cadrul 101 WorldwideAG (New Marketing). Cea de-a doua editie Idea Forum va avea loc in perioada 10-11 iunie si va urmari pe parcursul a doua zile cele mai inovative idei, concepte si tendinte din new marketing, advertising, new media. Evenimentul este organizat de Evensys in colaborare cu Pepsi, Lipton si Graffiti BBDO si va avea loc la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Seminariile vor avea loc pe data de 11 iunie, in cea de-a doua zi Idea Forum, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel si vor incepe de la ora 9.00 AM.
Ed Cotton isi propune sa discute, in cadrul seminarului sau, despre insighturi care sunt relevante din punct de vedere cultural si etnografic si mai ales despre cum sa le generam. Focus grupurile, interviurile si opinion poll-urile nu mai functioneaza pentru ca avem de-a face cu consumatori versati nu numai intr-ale cumparaturilor dar si in ceea ce priveste marketingul. In acest context, participantii la seminar vor putea sa afle totul despre o metoda care se refera la etnografia culturala aplicata sis a exploreze insighturi "epocale" rezultate din simpla interactiune, incercand sa replice metodologiile asociate descoperirii acestor "mari idei”. Cei prezenti vor avea ocazia de a discuta despre brandurile cu care lucreaza si sa caute noi mijloace de comunicare si relationare cu clientii lor.
Martin Cserba va aborda un subiect inedit – cum putem optimiza strategia digitala. Scopul seminarului este de a provoca pe cei prezenti, folosind chiar instrumentele de baza aflate la dispozitia oamenilor de marketing si a agentiilor moderne. Participantii la seminar vor putea sa inteleaga conceptul de “business emotional” si impactul pe care media sociala si tehnologia il au in ceea ce priveste crearea unei comunitati care sa permita relationarea cu persoane din diverse zone geografice si cu diverse branduri. De asemenea, vor putea afla totul despre cele mai noi instrumente si mecanisme care permit crearea unei strategii digitale unice: atingere, ascultare, angajare, raspandire si vor descoperi cum pot sa eficientizeze totul, de la obiectivele de marketing (strategie/idee principala) pana la planificarea comunicarii digitale. Seminarul va oferi celor prezenti posibilitatea de a intra in contact cu studii de caz privind strategii si tactici de marketing cu relevanta pentru brandurile romanesti si internationale.
“Idea Forum 2008 isi propune sa fie un eveniment de referinta pentru industria de marketing din Romania. Este nevoie de profesionisti, de persoane capabile, cu viziune, care sa aduca un suflu nou, o perspectiva creativa si inedita pietei. Cele doua seminarii isi propun sa abordeze subiecte de actualiate pentru industria comunicarii, intr-o maniera aplicata si focusata, oferind celor prezenti sansa de a beneficia de informatii de ultima ora, studii de caz relevante si solutii viabile la provocarile cu care se confrunta practicienii nostri”, spune Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.
Prima zi a evenimentului, 10 iunie, va fi dedicata unei serii de conferinte care isi propun sa abordeze subiecte de actualitate pentru industria comunicarii precum noile tendinte din marketing, metode de trendspotting, in ce consta succesul unui brand si care este influenta culturii populare asupra acestuia, cum sa creem campanii cu impact si care sunt strategiile care asigura o comunicare eficienta cu consumatorii. Cea de-a treia sesiune de conferinte are ca scop dezbaterea rolului noilor media in dezvoltarea brandurilor, care sunt cele mai eficiente modalitati de targetare a consumatorilor prin intermediul new media, dar si care este relatia dintre media traditionale si noile media, din punctul de vedere al strategiilor de comunicare.
Micro-Trending este o sesiune speciala care isi propune sa prezinte, prin intermediul a 7 specialisti in strategie si cercetare, care sunt tendintele care pot schimba fata societatii de maine.
Martin Cserba are peste 15 ani de experienta in marketing si vanzari, lucrand mare parte din viata sa profesionala pentru una dintre cele mai importante companii din lume – Hewlett-Packard. A infiintat si condus 21TORR, o agentie care asigura servicii de marketing. Din 2006 pana la jumatatea anului 2007 a fost Vicepresedinte al companiei Pepper GmbH, specializata in relationship management.
In prezent este co-fondator si membru in echipa de conducere a agentiei 101 Worldwide AG, specializata in servicii de management.
Ed Cotton este Director de Strategie in cadrul agentiei BSSP din Statele Unite ale Americii. Printre clientii agentiei se numara BMW MINI, Priceline, Diageo, Epson si Lucas Arts. Inainte de a se alatura echipei BSSP, Ed a condus departamentul de Account Planning al agentiei McCann-Erickson Seattle, unde a lucrat pentru branduri internationale de top precum Coca-Cola si Washington Mutual. Ed a creat de asemenea un blog foarte popular dedicat brandingului, Influx Insights, aflat in prezent pe locul 73 in topul Ad Age’s Power 150.
Totodata, Ed a fondat in cadrul McCann-Erickson o unitate de marketing pentru tineri Europe, intitulata Magic Hat, unde a lucrat pentru clienti precum: Nestle, Motorola, MTV si 19 Management.
Conferinta face parte din seria de evenimente dedicate domeniului comunicarii pe care Evensys le va organiza pe parcursul acestui an.
{mosloadposition user10}