Pe data de 4 iunie va avea loc un nou seminar din seria Advertising 2.0 – Marketing for Residential Markets. Evenimentul este organizat de Evensys la hotel Novotel si isi propune sa explice felul in care brandurile proiectelor rezidentiale se pot diferentia in fata competitiei si cum pot descoperi acele elemente care le asigura o pozitionare strategica si o comunicare coerenta si cu impact. Seminarul este sustinut de specialisti din domeniu precum Ioana Magdalena Manea (Director General Loco Branding & Communication), Eliza Rogalski (Managing Partner, Rogalski Grigoriu Public Relations) si Radu Ionescu (Managing Partner Kinecto). Acestia vor oferi tactici, strategii si solutii pentru comunicatorii si specialistii de marketing angrenati in promovarea proiectelor rezidentiale.
Participantii vor beneficia de prezenta la un seminar unic pe aceasta tema din Romania, de interactiunea cu specialisti in comunicare personalizata care iti vor deslusi tainele acestui tip de marketing. Ei vor descoperi o modalitate eficienta, din punct de vedere al costurilor, de a construi branduri si evident, de a creste vanzarile companiei.
“ Seminarul pe care noi il propunem este primul de acest gen din Romani. Liderii pietei sunt cei care mizeaza pe creativitate si inovatie si deoarece marketingul joaca astazi un rol foarte important in vanzarea unui proiect rezidential, este nevoie ca practicienii din marketing si comunicare din agentiile imobiliare si nu numai sa afle care sunt strategiile de marketing care le asigura succesul in afaceri, cum sa se promoveze eficient si cum sa aiba profit. Marketingul nu mai tine numai de domeniul comunicarii, ci are efecte si asupra altor domenii”, afirma Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.
Ioana Manea este, din septembrie 2005, director general in cadrul agentiei Loco Branding & Communication. Are o experienta de peste 10 ani in strategie si creatie.
Eliza Rogalski este managing partner al companiei Rogalski Grigoriu Public Relations, specializata in managementul integrat al reputatiei organizatiilor si brandurilor.
Radu Ionescu este Managing Partner la Kinecto si are 5 ani experienta in antreprenoriat in domeniul interactive, cu implicare preponderenta in coordonarea strategiei si in new business.
Seminarul se adreseaza practicienilor din marketing si comunicare din agentii imobiliare sau dezvoltatori de proiecte rezidentiale.
Pentru mai multe detalii despre eveniment si program puteti vizita site-ul www.advertising2.ro
{mosloadposition user10}