ce vin in sprijinul modernizarii si dezvoltarii institutiilor din administratia publica
Recent, Timisoara a gazduit seminarul de prezentare a solutiilor SIVECO dedicate informatizarii si eficientizarii institutiilor din administratia publica. Evenimentul a reunit cca 60 de reprezentanti ai administratiilor publice si serviciilor de utilitati publice din patru judete: Arad, Caras – Severin, Hunedoara, Timisoara. Mediul universitar a fost, de asemenea, reprezentat si el, prin Universitatea Politehnica Timisoara si Universitatea de Vest, parteneri SIVECO in programul „Academia SIVECO”. Daca prezenta institutiilor de invatamant a fost motivata mai mult de scopuri didactice, restul participantilor s-au implicat progresiv in discutii, abordand solutiile prezentate din toate unghiurile de interes ale unui potential utilizator. In prezenta acestei audiente numeroase si dinamice, reprezentantii SIVECO au prezentat beneficiile pe care solutiile companiei le aduc administratiei publice si operatorilor de servicii publice de utilitati. Au fost abordate atat descrieri ale aplicatilor, cat si prezentari ale cazurilor de succes unde au fost acestea implementate.
Prezentarea dedicata proiectului de implementare a sistemului informatic integrat SIVECO Applications in cadrul Primariei Generale a Municipiului Bucuresti s-a concentrat pe contributia pe care sistemul a adus-o la imbunatatirea activitatilor din intreaga institutie, ceea ce a permis o comunicare mai eficienta cu cetateanul, acesta devenind beneficiarul unor servicii de o calitate superioara, transparente si de utilitate sporita. In prezent, sistemul informatic integrat SIVECO Applications este implementat la nivelul intregii institutii, si este considerat drept unul dintre cele mai de succes proiecte din administratia publica, un exemplu de urmat si de catre alte institutii in scopul modernizarii si eficientizarii propriilor activitati. Caracterizat printr-o flexibiltate deosebita si prin inalta capacitate de adaptare la business-ul beneficiarului, solutiile oferite de SIVECO Romania ofera ca principale facilitati: gestiunea economica eficienta, automatizarea fluxurilor de date, consistenta si coerenta datelor, regasirea si raportarea rapida a informatiilor, reproiectarea fluxurilor informatice.
O parte distincta a prezentarii a fost rezervata implementarii, in cadrul Primariei, a solutiilor SIVADOC – sistem de gestiune a documentelor si fluxurilor de lucru si a sistemului pentru analize si previziuni, SIVECO Business Analyzer.
Reprezentantii consiliilor judetene, primariilor sau prefecturilor au asistat, astfel, la prezentarea modalitatii in care sistemul de gestiune a documentelor si fluxurilor de lucru – SIVADOC conduce la facilitarea muncii, permitand o gestionare usoara a documentelor si a versiunilor acestora pentru echipele implicate in functionarea institutiilor din administratia publica. Prin utilizarea solutiei dezvoltate de SIVECO, timpul de raspuns la solicitari se reduce, permitandu-se urmarirea modului de desfasurare a activitatilor.
Instrument dinamic ce permite accesul managementului la informatia critica in timp real, conducand la competitivitate sporita prin promptitudinea deciziilor, SIVECO Business Analyzer are rolul de integrator al informatiilor institutiilor din domeniul public, propunand beneficiarilor analize multidimensionale complexe care sa ofere diagnosticul activitatii, intr-o maniera flexibila si de adaptabila la necesitatile si realitatiile administratiei publice.
O tematica distincta in cadrul seminarului a fost AeL – Solutii moderne de instruire continua dedicate administratiei publice. Primul sistem de acest fel dezvoltat in intregime in Romania, AeL Enterprise este o platforma integrata completa, de instruire si gestiune a continutului, dedicata mediilor de instruire din cadrul organizatiilor si putand fi adaptata cu usurinta la cerintele specifice unei institutii publice.
Reprezentantii serviciilor de utilitati publice s-au implicat mai ales in sectiunea seminarului dedicata prezentarii solutiilor SIVECO destinate acestui sector de activitate. Prin intrebari si discutii libere, au fost punctate cerintele operatorilor de utilitati si solutiile SIVECO ce vin in intampinarea acestor nevoi. „Orice societate moderna trebuie sa aiba un control permanent asupra tuturor activitatilor sale. Solutia care se impune in ziua de astazi este cea de tip ERP (Enterprise Resource Planning), iar SIVECO Romania vine in intampinarea furnizorilor de utilitati printr-un pachet complet – existenta unei baze de date unice si a unui sistem integrat care, prin conceptie si experienta, asigura planificarea optima a resurselor, cresterea productivitatii si a competitivitatii, si, nu in ultimul rand, orientarea activa pe piata. Sunt eliminate astfel redundantele, are loc alinierea la legislatia in vigoare, se asigura un control stabil si o comunicare facila, in timp real, la toate nivelurile organizationale si cu toate categoriile de public”, afirma Vasile Neacsu, Product Manager si Channel Partner Manager, SIVECO Romania.
{mosloadposition user10}