Românii au preferat aventurile burlacului, in detrimentul meciurilor
Telespectatorii au condus ieri postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã atât la nivelul întregii zile, cât şi în prime time. Semifinala Burlacul, Observator 13, Observator 16, Mireasã pentru fiul meu, precum şi Next Top Model (redifuzare) au surclasat competiţia la nivelul targetului comercial, 18-49 urban.
Antena 1 a cucerit ieri clasamentul de audienţã la nivelul întregii zile, pe targetul comercial, 18-49 urban, postul din Bãneasa înregistrând pe Whole Day un rating mediu de 2.3% şi 15.1% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. Şi în Prime Time, Antena 1 şi-a adjudecat prima poziţie în clasamentul de audienţã, la nivelul targetului all urban, peste 525 000 de români urmãrind asearã programul Antenei 1.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Whole Day |
Antena 1 |
2.3 |
15.1 |
130 |
Pro TV |
2.2 |
14.1 |
122 |
Aventurile burlacului din semifinala show-ului cu acelaşi nume i-au cucerit pe telespectatori de la primul, la ultimul minut, emisiunea situându-se în fruntea clasamentului de audienţã, la nivelul tuturor categoriilor relevante de public. Astfel, pe targetul comercial, 18-49 urban, Burlacul a înregistrat un rating mediu de 5.9% şi 16.5% cotã de piaţã, in vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de Pro TV cu doar 4.7% rating şi 13.2% share.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Burlacul (20:28-23:15) |
Antena 1 |
5.9 |
16.5 |
328 |
Pro TV |
4.7 |
13.2 |
263 |
Peste 1 673 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau asearã, în minutul de aur, 23:08, alegerile burlacului, mult peste dublu faţã de cei care în acelaşi interval orar urmãreau programul oferit de Pro Tv.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
23:08 |
8.8 |
25.5 |
1673 |
3.9 |
11.4 |
746 |
Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, emisiunea înregistrând ieri o cotã de piaţã de 20.4% şi un rating mediu de 2.8% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 6.7% şi un rating mediu de 0.8 procente.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Mireasa DA (14:00-16:00) |
Antena 1 |
2.8 |
20.4 |
158 |
Pro TV |
0.9 |
6.7 |
52 |
Pe primul loc în preferinţele românilor din mediul urban au rămas şi jurnalele de ştiri de peste zi, Observator 13 şi Observator 16 aducând în faţa micilor ecrane cei mai mulţi telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban. Astfel, jurnalul orei 13 prezentat de Mihaela Cãlin a înregistrat un rating mediu de 2.2% şi o cotã de piaţã de 16.6% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, locul secund fiind ocupat de Pro TV cu 1.7% rating şi 13% cotã de piaţã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Observator (13:00-13:54) |
Antena 1 |
2.2 |
16.6 |
122 |
Pro TV |
1.7 |
13 |
96 |
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Observator 16 (16:00-17:00) |
Antena 1 |
3.6 |
21 |
198 |
Pro TV |
1.3 |
7.7 |
73 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 22 august 2013