Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Selgros – pentru profesionisti si amatori. De bunataturi”, o noua campanie GAV

GAV

Selgros Cash&Carry România a demarat o campanie integrată cu execuții pentru TV, digital, radio și outdoor creată și produsă de GAV, sub umbrela de comunicare "Selgros – pentru profesioniști și amatori. De bunătățuri.”

Comunicarea este construită în jurul unei comunități, un ”club” al pasionaților de gastronomie: profesioniști și amatori, vedete și oameni obișnuiți.

Protagonistul primului film ”Clubul Selgros” este un profesionist excepțional, dar și un mare amator de bucătărie de calitate – Gheorghe Hagi – care evoluează alături de un erou anonim, un bucătar ce simbolizează întreaga breaslă de gastronomi serioși, activi, dedicați cu pasiune meseriei lor. Pentru aceștia există Selgros, furnizorul lor tradițional de produse diverse, proaspete și de calitate.

Spotul pune în valoare segmentele de produse cu care Selgros se diferențiază de competitori, prospețimea și varietatea produselor, calitatea prezentării și a serviciilor, precum și noul layout de magazin lansat la finele anului trecut, a cărui vedetă, printre altele, este raionul de pește, un regal pentru amatorii de bunătățuri și un partener select pentru gastronomia profesionistă.

Selgros este un ”club” al calității și al prospețimii, accesibil tuturor, indiferent de venituri, categorie socială sau profesională, preocupat permanent de profesionalism în deservire și de calitatea produselor.

”După 14 ani de la demararea activității în România, Selgros rămâne furnizorul de încredere pentru gastronomi și profesioniști, dar și partenerul tuturor amatorilor de bunătățuri. Credem că prezența de exceptie, în spot, a lui Gheorghe Hagi transmite cu claritate acest mesaj, profesiune de credință Selgros” – a declarat Alexandru Vlad, CEO al companiei.

”Suntem onorați să continuăm colaborarea cu Selgros și să contribuim la fundamentarea unui concept de comunicare unic pentru retailul românesc. Sperăm ca filmulețul nostru să bucure ochiul, cât și urechea spectatorilor – soundtrack-ul alternativ semnat Cabadzi subliniază modernitatea «bătrânului» Selgros, aflat acum la o nouă tinerețe profesională”, a declarat Lucian Georgescu, Managing Partner GAV și director executiv de creație al campaniei.

Video ”Clubul Selgros” //youtu.be/91K0EB8Kin4.

Echipa GAV

· Marius Roșu (direcție creativă și regie), Alexandru Borșan, Arina Udup (strategie) Ana Catina (CS), Gabriel Coman, Ennifer Anefi (Copy), Radu Rădulescu (Art), Elena Mureșanu și Cristi Ene (online).

Bucuresti, 03.03.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.