Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

#SELFi8 – explorare vizuală a designului BMW i8

#SELFi8, Mihai Baloianu

Designul BMW i8 explorat printr-o expoziţie specială în cel mai important mall din România, Băneasa Shopping City, în perioada 18-21 august ● Eroul – BMW i8 Garage Italia CrossFade Edition, ediţie limitată produsă în doar 10 exemplare

Obiectivul camerei spune o poveste personală. Permite artistului să (re)descopere un subiect, să redirecţioneze atenţia asupra unor detalii noi, să le aducă la lumină. Aceasta a fost principala filosofie a proiectului #SELFi8 – o explorare vizuală a designului BMW i8 prin intermediul a patru experimente realizate de artişti vizualii români. Proiectul oferă noi perspective şi este un ghid unic în descoperirea BMW i8.

#SELFi8, Mihai Baloianu

Eroul acestui proiect este BMW i8 Garage Italia CrossFade Edition, model ediţie limitată produsă în doar 10 exemplare. Decorul este cel mai important mall din România, Băneasa Shopping City. Ca parte a proiectului, automobilul va fi expus în această locaţie în perioada 18-21 august, iar publicul va fi invitat să experimenteze fotografierea şi filmarea modelului, ghidat de lucrările artiştilor. Automobilul va fi prezentat sub forma studio foto special amenajat, cu iluminare profesională pentru a îmbunătăţi calitatea fotografiilor şi a filmelor. BMW i8 Garage Italia CrossFade Edition expus poate fi cumpărat de clienţii români, astfel că acesta poate deveni cel mai exclusiv model avantgardist al mărcii de pe drumurile din România.

“Vrem să încurajăm publicul să exploreze şi să descopere designul atât de spectaculos al BMW i8. Modelul întoarce mereu privirile, toţi vor să-l fotografieze sau să-l filmeze, aşa că de ce să nu facem prezentarea BMW i8 exact despre asta? Astfel a luat naştere proiectul #SELFi8.

Am invitat patru artişti vizuali să exploreze designul BMW i8 în lucrările lor şi în acest fel dorim să creăm un model pentru public. Pentru fotografierea unui automobil, mall-ul este o locaţie neaşteptată, dar ineditul o face să fie spectaculoasă. De asemenea, un mediu bogat în lumini şi reflexii este o provocare, dar oferă şi foarte multe oportunităţi vizuale”, explică Dana Popescu, brand manager BMW i România.

BMW i8 va fi prezentat într-un decor cu iluminare de studio, care va oferi publicului cele mai bune condiţii pentru realizarea unor imagini cât mai spectaculoase. De asemenea, în cadrul evenimentului, lucrările celor patru artişti vor fi prezentate în premieră publicului.

Artiştii, declaraţii:

Mihai Baloianu
www.mihaibaloianu.com

Aproape tot timpul sunt în spatele volanului şi cu camera foto pregătită. Deci, puteţi spune că sunt pasionat de automobile şi fotografie, dar şi de tehnologie. Am petrecut ultimii cinci ani în Londra, lucrând pentru câteva branduri auto, şi acum am revenit în România, ţara în care m-am născut.

BMW i8 este o explozie de tehnologie, care îţi oferă o idee despre viitor. Chiar şi astăzi, la mai mulţi ani de la lansare, designul său arată foarte futurist, direct dintr-un film SF. Cred că urmează traseul modelului BMW 850CSi, unul care şi acum arată superb şi foarte modern.

Unele lucruri se întâmplă o singură dată în viaţă. Şansa de a fotografia un automobil atât de rar, doar 10 exemplare fiind produse în lume, este unul dintre aceste lucruri. Locaţia a fost o invitaţie pentru un proces creativ complet, diferit faţă de fotografia normală. Cred că acest proiect va stimula imaginaţia vizitatorilor şi vor descoperi automobilul mult mai detaliat.

Mihai Dăscălescu
Cinemagraphs:
www.bmwgroup.ro/gif/i8_Mishu_3.gif
www.bmwgroup.ro/gif/i8_Mishu_4.gif

www.mihaidascalescu.com

35 de ani, Bucureşti, Facultatea de Drept

Fotografia este singura pasiune notabilă, iar condiţia obligatorie pe care mi-o pun zilnic este să rămân pasionat cât mai mult timp de acum înainte.

BMW i8, înainte de toate, este conceptul care poate schimba lumea în bine, aceasta dacă acceptăm că nu chiar totul se îndreaptă în direcția cea bună.

De când automobilul a apărut ca temă fotografică în viaţa mea, cea mai mare provocare a rămas personificarea unei forme fixe, care nu are expresivitatea dinamică a oamenilor. Oamenii cei mai plăcuţi sunt, nu-i aşa, cei care sunt liberi să fie ei înşişi. Par să facă lucrurile altfel decât ceilalţi. Proiectul “i8” este exact la fel – face lucrurile altfel, cu tot cu doza de risc “de a fi altfel”. Dar, dacă acest automobil reprezintă viitorul, atunci „viitorul sună bine”. Apoi, cât de des ne este dat să vedem un design “mult superior” levitând printr-un centru comercial? Nu ştiu ce este mai fascinant: un BMW spectaculos plimbându-se printr-un mall bucureştean sau privirile ce se întorc spre el. Pentru câteva clipe mi-am putut imagina această caroserie pe scena… Ateneului Român.

Ciprian Mihai
www.ciprianmihai.com

Mai întâi a fost automobilul, apoi fotografia. Aşa a început cariera mea – dorind să combin cele două pasiuni cu focalizare pentru fiecare detaliu – lumini, încadrare, concept, editare, retuşare. M-am născut în Bucureşti, am 27 de ani şi 10 sunt dedicaţi fotografiei auto. Acum nu este numai pasiunea mea, este viaţa mea.

În opinia mea, BMW i8 este un exerciţiu de design şi tehnologie cu un rezultat uimitor. Pentru mine, ca fotograf, vine cu o serie de forme şi reflexii care sunt atât de diferite faţă de orice altă maşină din clasa ei.

Pentru sesiunea mea foto cu BMW i8, conceptul a fost să folosesc obiecte neînsufleţite pentru a da viaţă muncii mele. Fiecare fotografie a fost realizată cu expunere dublă, cu automobilul şi cu vitrine diferite.

Dragoş Sabadac

Film: https://vimeo.com/229334431

Pagină Vimeo https://vimeo.com/user10228039

Artist vizual şi director de imagine pentru cel mai cool show auto de televiziune din Romania (conform mamei mele), cautând mereu lumina şi perspectiva perfecte cu o cameră video.

Ideea unui shooting cu un automobil într-un spaţiu neconvenţional a venit ca o provocare, dar şi ca o mare oportunitate de a explora şi de a simţi formele sale prin obiectivul camerei mele. Centrul comercial oferă perspective unice în ceea ce priveşte imaginile, dar văd acest exerciţiu vizual mai mult ca o metaforă a limitelor pe care aceste automobile continuă să le forţeze.

BMW i8 se simte mai mult decât un automobil. Această experienţă vă transferă dincolo de mobilitatea obişnuită. Este surprinzător din toate perspectivele. De la formă, la funcţie şi funcţionalitate. Sperăm că acesta va fi începutul frumos al unui nou capitol din istoria automobilelor.

Despre BMW i8 Garage Italia CrossFade Edition

Garage Italia CrossFade Edition este o ediţie limitată produsă în doar 10 exemplare la nivel global, pictate manual la Centrul de Design Garage Italia Customs din Milano. Automobilul expus este disponibil pentru achiziţie în Romania cu livrare imediată.

Designul automobilului a fost inspirat de combinaţia optică a culorilor, o tehnică deja folosită în pointilismul sfârşitului de secol XIX. Această tehnică de pictură implică crearea unor motive cu ajutorul liniilor de culoare mici, distribuite uniform. Deoarece culorile vecine nu sunt mixate, ci doar amestecate în percepţia privitorului, se creează o strălucire deosebit de intensă. Oscilaţia selectivă a dimensiunii şi a spaţiului dintre liniile individuale permite crearea unei variaţii coloristice deopotrivă precisă şi armonioasă.

Pe suprafaţa caroseriei BMW i8 Garage Italia CrossFade, modificările de culoare definite cu acurateţe între Protonic Blue metalizat şi Protonic Dark Silver metalizat sunt utilizate pentru a sublinia intens contururile liniilor şi suprafeţelor. Mai mult, liniile de vopsea aplicate sunt triunghiulare. Ca rezultat din această formă geometrică, atât impresia generală, cât şi dinamica automobilului sport hybrid plug-in – deja simbolizate în design – sunt accentuate suplimentar. Designul de culoare a fost realizat prin utilizarea unui proces complex de vopsire, în care culoarea Protonic Blue metalizat a automobilului a fost acoperită iniţial cu o peliculă şablon. În acest fel, a fost posibil ca modelul geometric dorit să fie creat cu o precizie foarte mare atunci când al doilea strat de vopsea, Protonic Dark Silver metalizat, a fost aplicat în cele din urmă.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.