Dan Bulucea, Country Manager al Google în România, se alătură speaker-ilor care vor fi prezenţi la ecomTIM, prima conferinţa regională de e-commerce din România.
Conferinţa este organizată de 2Parale la Timişoara, în intervalul 9-10 februarie 2011.
Dan Bulucea va dezvălui participanţilor la eveniment cum pot folosi eficient serviciile şi tool-urile Google pentru a îşi dezvolta afacerile online.
Dan Bulucea a fost numit la conducerea business-ului Google în România în luna noiembrie, echipa locală fiind responsabilă de dezvoltarea afacerilor şi implementarea strategiei Google la nivel autohton, de stabilirea unor relaţii de afaceri cu partenerii români, precum şi de comunicarea către companiile locale a beneficiilor prezenței online şi vânzări directe de publicitate.
Anterior, Bulucea a lucrat în ultimii 12 ani în cadrul Microsoft, unde a avut diverse roluri, cel mai recent fiind cel de Director de Business şi Marketing pentru filiala din România.
Dan Bulucea se alătură astfel unora dintre cei mai buni specialişti din online care vor împărtăşi participanţilor la ecomTIM din experienţa lor. Marius Ghenea (FIT Distribution), Cem Tunakan (Groupon România), Cristian Manafu (Prodigy PR), Doru Panaitescu (consultant&trainer online), Dorin Boerescu (2Parale), Alin Popescu (Avocatnet) şi Bogdan Manolea (legi-internet.ro) sunt doar câţiva dintre cei care vor vorbi la evenimentul de la Timişoara.
Evenimentul va avea loc la Hotel Timişoara şi este structurat în două zile de noutăţi, sugestii şi idei de dezvoltare a afacerilor online. Prima zi este dedicată conferinţelor despre fenomenul e-commerce în România, iar cea de-a doua zi cuprinde două sesiuni de workshop-uri, desfăşurate în paralel, adresate oamenilor de afaceri şi marketer-ilor.
Mai multe informaţii despre program, vorbitori, înscriere şi subiectele dezvoltate sunt disponibile la adresa www.ecomtim.ro.
Despre 2Parale
2Parale este prima platformă de marketing afiliat din România, lansată în decembrie 2008 – având în prezent un portofoliu de 90 de campanii şi peste 3.200 de afiliaţi, care au livrat peste 13 milioane de click-uri şi au generat vânzări advertiserilor de peste 5,6 milioane lei. Este singura reţea de afiliere membră a IAB Romania.
Marketingul afiliat oferă o soluţie rapidă şi eficientă de promovare şi monetizare, care îndeplineşte visul dintotdeauna al oamenilor de marketing: advertiserii plătesc doar pentru rezultatele obţinute (vânzări sau lead-uri), iar afiliaţii (publisheri, bloggeri, specialişti SEO&SEM) câştigă bani direct proporţional cu numărul sau valoarea conversiilor generate.