Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

S-a lansat cartea “Secretele relatiei cu presa – sfaturi practice si studii de caz”

Evenimentul de lansare a avut loc marţi, 15 iunie 2010, în cadrul librăriei Cartureşti Verona. Lucrarea se adreseaza tuturor celor care doresc informaţii concrete despre activitatea specialiştilor în relaţii publice, fie că sunt manageri, jurnalişti, reprezentanţi ai ONG-urilor sau studenţi.

 

 

Cartea este scrisă de Larisa Toader, Managing Director Russenart Communications şi face parte dintr-un proiect mai amplu, intitulat “Buticul de PR”, care îşi propune educarea tinerilor ce îşi doresc o carieră în comunicare, prin oferirea unor informaţii detaliate referitoare la activităţile de relaţii publice derulate de agenţiile şi departamentele de comunicare din sectorul privat.

Lucrarea a fost publicată în Colecţia Business a editurii Universul Juridic, iar evenimentul de lansare a fost organizat în parteneriat cu agenţia de comunicare Russenart Communications, echipamentul tehnic fiind asigurat de New Multimedia Solutions. La eveniment au participat specialişti în PR, manageri, jurnalişti, profesori universitari, reprezentanţi ai ONG-urilor, studenţi.

“Rolul acestei lucrări este, înainte de toate, acela de a educa şi de a împărtăşi tuturor celor interesaţi de domeniul comunicării acele “secrete” ale relaţiei cu presa ce pot transforma un specialist în relaţii publice începător, în interlocutorul preferat al jurnaliştilor. Cartea trebuie citită cu creionul în mână, iar modelele de pe CD-ul ce o însoţeşte pot fi folosite de către orice specialist în comunicare drept instrumente de lucru în activitatea sa curentă”, a declarat Larisa Toader, autorul cărţii "Secretele relatiei cu presa – sfaturi practice şi studii de caz”.

“Lucrarea “Secretele relaţiei cu presa” se înscrie cu succes pe direcţia iniţiată de Grupul Editorial Universul Juridic în 2008, prin lansarea pe piaţa românească a primei colecţii de cărţi premium adresate exclusiv mediului de afaceri românesc. Asemenea celorlalte cărţi ale Colecţiei Business, volumul este un ghid practic redactat de un profesionist cu experienţă

îndelungată în relaţii publice, un îndrumător pentru cei care îşi doresc să păşească în afaceri cu dreptul!”, a declarat Nicolae Cârstea, director general al Grupului Editorial Universul Juridic.

Despre carte

Lucrarea “Secretele relaţiei cu presa – sfaturi practice şi studii de caz” a fost anunţată pe piaţa romaneasca la începutul anului 2010, fiind prima carte care oferă partenerilor săi, alături de informaţii din domeniul comunicării, o modalitate de promovare neconvenţională, prin  achiziţionarea spatiului publicitar din cadrul cărţii. Cartea va putea fi cumparata din toate librariile Carturesti din Bucuresti si din tara.

Informaţiile cuprinse în lucrare au stârnit interesul a peste 20 de parteneri şi sponsori din diferite domenii de activitate, printre care companii (Grupul Editorial Universul Juridic, Russenart Communications, Dead Horse Bar, Chocolat Salon, Compania de teatru PUR’ANIMA, Clubul de Echitatie Bucureşti, Famous Brands, Grand Cafe Galleron, Intromedia, Mirela Ecobici – make up artist, Moiseb Design, New Multimedia Solutions, Nicety, Oriflame, Privileg Catering, Professionals Insurance, RanduSoft, RD Profil Consult), organizaţii non-guvernamentale (Noi citim, Prime Romania, Young Professionals Club, parteneri media (The Money Channel, Centrul de Presă, PRWave) şi bloguri (Inside PR).

Bucuresti, 16.06.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.