Secom®, lider de autoritate în soluții de medicină integrativă pentru un stil de viaţă sănătos îşi extinde echipa şi anunţă numirea lui Răzvan Robescu în postura de Marketing&Communication Director și a Cristinei David pe poziția de Trade Marketing Manager.
Răzvan Robescu, noul Director de Marketing și Comunicare, are o experiență de aproximativ 10 ani în domeniu, ocupând anterior poziții strategice în companii din domeniul farmaceutic și FMCG. Înainte de a se alătura echipei Secom®, Răzvan Robescu a fost Senior Brand Manager în cadrul Sanofi, în cariera sa mai numărându-se companii multinaționale precum: The Carlsberg Group (Senior Brand Manager), Friesland Campina (Group Brand Manager), Procter & Gamble (Jr. Brand Manager).
Cu o pregătire în Business Administration & Computer Science în cadrul American University in Bulgaria și Towson University SUA, Răzvan Robescu a mai fost asistent universitar la American University in Bulgaria, implicându-se totodată și în zona antreprenorială.
Din noua poziție, Răzvan Robescu se va ocupa de dezvoltarea și supervizarea implementării planului strategic de marketing, alinierea strategiei de marketing la obiectivele companiei.
“Secom® a câștigat încrederea consumatorilor prin produse de calitate, cu ingrediente inovatoare, prin informare etică și corectă, iar obiectivul meu este să consolidez această reputație și să o susțin prin campanii solide, relevante, care să transmită ambiția și pasiunea noastră pentru un stil de viață sănătos. Vom continua să investim în educarea consumatorului spre un stil de viață mai sănătos prin echilibru, vitalitate și alegeri informate. Pe termen mediu îmi propun să ajungem lideri de piață în segmentele importante în care activăm,”afirmă Răzvan Robescu, Marketing & Communication Director Secom®.
Cristina David coordonează departamentul de Trade Marketing, recent înființat în cadrul Secom®. Din poziția sa, Cristina David este responsabilă de dezvoltarea planurilor strategice pentru fiecare canal comercial de distribuție, conform strategiei Secom®, transpunerea obiectivelor de brand în acțiuni specifice de vânzări, coordonarea procesului de planificare și alinierea departamentelor de Marketing, Vânzări, Supply și Financiar, precum și de crearea și consolidarea relație dintre consumator, retaileri și companie.
Cu o experiență de 8 ani în domeniu, Cristina David se alătură Secom® de la Ursus, unde a ocupat pe parcursul a doi ani funcția de Category Manager. Anterior în cariera sa, Cristina David a ocupat poziții similare în cadrul Nestle.
Cristina David este licențiată în economie, în cadrul Universității “George Barițiu” din Brașov.
“Printre obiectivele pe care mi le-am propus din această poziție sunt creșterea cotei de piață a produselor Secom®, recunoașterea brandului Secom® ca lider pe piața de suplimente alimentare prin creșterea vizibilității la punctul de vânzare și crearea unor campanii solide pentru consumatori, precum și creșterea vânzărilor în magazinele din retailul propriu Secom®”, susține Cristina David, Trade Marketing Manager Secom®.
Secom® a înregistrat anul trecut afaceri de 12,2 milioane de euro, în creștere cu 19% față de 2014, și își propune să accelereze ritmul de dezvoltare în 2016. Compania are un portofoliu de peste 270 de suplimente alimentare și produse fito-dermatocosmetice, disponibile în 8000 de farmacii şi magazine cu profil naturist la nivel național. Compania și-a creat o rețea proprie de retail, având 8 magazine în București, Bacău, Brașov, Iași și Ploiești.