Secom®, companie românească specializată în importul, distribuţia şi comercializarea de produse naturale pentru sănătate şi frumuseţe, a înregistrat anul trecut afaceri de 54,8 milioane de lei (12,2 milioane de euro), în creştere cu 19% faţă de 46,1 milioane de lei (10,2 milioane de euro), în 2014.
Compania a continuat dezvoltarea reţelei de magazine proprii, ajungând la 8 unităţi, după ce la finalul anului a lansat câte un magazin în Braşov şi Bacău. Valoarea investiţiilor demarate de Secom® în 2015 a fost de 1,87 milioane de euro, resurse direcţionate în lucrările de extindere a sediului administrativ și a depozitului, lansarea noilor magazine şi în strategia de informare și promovare.
„Secom® îşi menţine trendul de creştere peste nivelul pieţei, iar rezultatele înregistrate în 2015 sunt atât confirmarea evoluţiei organice, dar şi a eforturilor de informare şi educare a pieţei româneşti. Am câștigat încrederea consumatorilor prin produse de calitate, cu ingrediente inovatoare, prin informare etică și corectă, iar acest lucru se poate vedea în dezvoltarea noastră. Ne propunem ca din 2016 să accelerăm ritmul de dezvoltare și să ajungem la o cifră de afaceri de 15,5 milioane de euro. Principalii vectori care ne vor ajuta să atingem acest obiectiv sunt inovația, performanța echipei și acoperirea unor arii terapeutice noi”, declară Lucia Costea, Managing Partner Secom®.
Pentru 2016, Secom® vizează dublarea investițiilor în promovarea principalelor branduri și creșterea cotei de piață pe principalele arii terapeutice. Compania vizează extinderea rețelei de magazine în zona de vest a țării, cu două-trei unități.
Strategia pentru 2016 mai include investiții complexe în dezvoltarea resurselor umane prin implementarea de programe de training, precum și achiziția de noi softuri care să faciliteze activitatea echipei și un mai bun management al întregului business.
„Secom® este o companie în care oportunitatea și dezvoltarea sunt cuvintele de ordine. În 2004, atunci când demaram activitatea de import, în Secom eram doi oameni. Astăzi compania numără 120 de angajați la nivel național. La începutul acestui an am înființat un nou department – Trade Marketing, iar până la finalul lui 2016 ne propunem să ajungem la o echipă de 150 de angajați”, adaugă Lucia Costea, Managing Partner.