Producătorul spaniol SEAT a anunţat că a devenit Sponsorul Exclusiv al UEFA Europa League, cu efect imediat. Parteneriatul se va derula pe o perioadă de trei ani, până la sfârşitul sezonului fotbalistic
“Suntem încântaţi să fim Sponosrul Principal al noii competii UEFA Europa League”, a comentat James Muir, preşedintele SEAT S.A. “Competiţia de fotbal european este încarcată de emoţii şi reprezintă mediul perfect pentru marca noastră. UEFA Europa League ne oferă o platformă unică de expunere a brandului SEAT către fanii fotbalului din întreaga regiune.”
Contractul include un complex de asocieri, evenimente, drepturi media şi promoţionale care va ajuta la realizarea unei puternice legături între SEAT şi suporteri în toată Europa.
UEFA Europa League a evoluat de la populara competiţie Cupa UEFA. Cu o nouă identitate de brand, un format îmbunătăţit şi concept TV centralizat, se aşteaptă că această competiţie să devină un element permanent şi mult aşteptat în calendarul sportiv.
Secretarul General UEFA, David Taylor, comentează: “Cel mai bun lucru legat de UEFA Europa League îl reprezintă scala la care se desfăşoară acum, mărimea sa. In acest an, competiţia va cuprinde 205 meciuri care vor avea loc pe întregul continent. Este cu adevarat o competiţie europeană şi de aceea sunt bucurs că avem alături un partener european ca Sponsor Principal pentru următorii trei ani. UEFA Europa League va fi o provocare pentru jucători, cluburi şi fani şi sunt mândru că avem compania SEAT ca şi partener alături de noi în această călătorie.”
Pentru mai multe detalii despre UEFA Europa League, vă rugăm consultaţi: //www.uefa.com.
stiri, www.prwave.ro, PRwave, imagine, comunicare, relatii publice, stire, PR, comunicate, comunicate de presa, evenimente, promovare, Romania
{mosloadposition user10}