RoNewMedia se va incheia anul acesta in hohote de ras… serioase. Finalul festivalului va fi o adevarata seara a devoratorilor de… virale, intr-o dezbatere cu proiectii de studii de caz din lume si din Romania.
Care e secretul lui “hit” pe YouTube? Ce ii face pe oameni sa dea “share” si care e castigul brandurilor care investesc in aceasta forma de publicitate neconventionala?
Finalul destivalului dedicat internetului din Europa Centrala si de Est, care va avea loc intre 16 si 18 mai la Biblioteca Nationala a Romaniei, va aduce pe scena, sub moderarea lui Claudiu "Teo" Teohari, nume cunoscute, intr-o dezbatere ce promite sa fie spumoasa: Bodgan Naumovici, Creative Director "23 Communication Ideas", Dan Chisu, regizor, Dragos "Tetelu" Musat, jurnalist [ex-Academia Catavencu, Kamikaze], actor freelancer si creativ la Propaganda, Octavian "Mistretu" Pascut, actor la "Cronica Carcotasilor", regizor si producator la "Harcea Parcea Ent." si Catalin Dobre, Group Creative Director la "McCann Erickson".
“Seara Devoratorilor de Virale” la RoNewMedia este oferita de HBO GO, cu sprijinul IQads, KISS FM si Realitatea TV.
Accesul la evenimentul din finalul RoNewMedia este liber, pe baza de inscrieri. Detalii pe www.kissfm.ro la sectiunea concursuri si pe pagina de Facebook a Kiss FM, care gazduieste o aplicatie speciala dedicata evenimentului.