Regele divertismentului a fost lider de audienţă cu „Te pui cu blondele” şi cu „Plasa de stele”
Seara de miercuri a devenit seara lui Dan Negru la Antena 1, iar telespectatorii s-au orientat rapid spre regele divertismentului. Emisiunile „Te pui blondele” şi „Plasa de stele” au fost lider de audienţă miercuri, 12 mai, şi au întrecut cu mult meciul de Europa League de pe Pro TV în preferinţele telespectatorilor.
Dan Negru l-a avut invitat la „Te pui cu blondele” pe Gabriel Cotabiţă, care a purtat o luptă savuroasă cu armata platinată din platou. S-au tachinat, au răspuns la întrebări de cultură generală, iar în final artistul a plecat acasă cu 7900 de lei după o finală plină de emoţie.
La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, Te pui cu blondele a fost lider de piaţă în slotul 20:34-21:55, cu un rating mediu de 277.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 12,4%. Pe locul doi s-a clasat Pro Tv, cu un rating mediu de 272.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 12,1%, urmat de Prima Tv, cu un rating mediu de 235.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 10.5%. La nivelul target-ului all urban, minutul de aur a fost înregistrat la ora 21:47, când un număr uriaş de 1.061.000 de telespectatori din mediul urban urmăreau emisiunea prezentată de Dan Negru pe Antena 1. În acel moment, Pro TV atingea abia jumătate din ratingul Antena 1, cu un număr de 508.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 9.8%.
„Plasa de stele” a prins-o pe Daniela Gyorfi într-o ipostază cu totul neobişnuită. Sub pretextul că filmează un reality show, Daniela a luat plasă într-o serie de situaţii amuzante. A fost urmărită de un fan mai mult decât fanatic, a trebuit să tundă un rocker la 0 şi a plătit o tânără pentru a arunca în apă un pescar aflat pe pod.
La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, Plasa de stele a fost lider de piaţă incontestabil în slotul 21:55-23:00, cu un rating mediu de 396.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 16,8%. Pe locul doi s-a clasat Pro Tv, cu un rating mediu de doar 316.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de doar 13,4%, urmat de Prima Tv, cu un rating mediu de 220.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 9.3%. La nivelul target-ului all urban, minutul de aur a fost înregistrat la ora 22:16, când un număr de 1.029.000 de telespectatori din mediul urban urmăreau a doua emisiunea prezentată de Dan Negru miercuri seara la Antena 1. În acel moment, Pro TV atingea aproape jumătate din ratingul Antena 1, cu un număr de 639.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 12.8%.
Regele divertismentului la Antena 1 a reuşit încă o dată să fie lider de audienţă cu cele două emisiuni pe care le moderează. „Te pui cu blondele” aduce în fiecare săptămână confruntarea dintre o echipă de 50 de blonde seducătoare şi un invitat curajos, începând cu ora 20:30. Cele mai simpatice vedete pică în „Plasa de stele”, iar farsele şi reacţiile finale pot fi urmărite începând cu ora 22:00, la Antena 1.
Sursa: GfK Romania S.R.L. |
|
|
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
|
|
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1 |
|
|
Analiza este facuta pe urmatoarele target-uri:15-54 urban si all urban |
||
Perioada:12 mai 2010 |
|
{mosloadposition user10}