publicitară pentru o bancă din România
Ajutat de o echipă de pitici, femei-dulău, dansatoare şi supermeni supraponderali, cavaleri, spiriduşi, lebede fermecate şi peşti vorbitori, ING lansează prima campanie pe 2007 adresată persoanelor fizice.
Comunicarea este centrată în jurul ING Cont’Rol, contul curent cu dobândă de depozit de 6,4% pe an. Ştim că dobânda e prea mare ca să pară adevarată şi că multă lume a zis că aşa ceva nu poate exista dar, spre deosebire de Yeti sau monstrul din Loch Ness, ING Cont’Rol este de găsit în orice office ING. Mai mult, dobânda se acordă chiar de la primul leu, se calculează zilnic la soldul contului şi se plăteşte la sfârşitul fiecărei luni. Clienţii, persoane fizice, au acces permanent la fondurile din cont, fără obligaţia unui sold minim.
În plus, în toate cele 111 ING Office-uri clienţii pot să efectueze toate operaţiunile ataşate unui cont curent prin Self’Bank, să facă plăţi, transferuri, să ridice sau să depună bani, să îşi verifice soldul, să facă schimburi valutare sau să tipărească extrasul de cont oricând între orele 7 şi 23. Adică nu se dă clientul după bancă ci banca după client.
Tot la ING pe lângă Cont’Rol, ING mai are pentru persoane fizice o linie de credit ataşată contului curent, credite imobiliare, de nevoi personale cu şi fără ipotecă, fără avans şi fără girant, carduri de credit VISA si MASTERCARD, ING Asigurare de Locuinţă şi ING Casco.
Mă rog, să revenim la publicitate. Este făcută cu agenţia Cap care zice că n-a văzut domeniul bancar românesc campanie cum a făcut ea pentru ING. Pe lângă spotul tv, filmat cu marele artist britanic Simon Henwood (intraţi pe net şi căutaţi-l să vedeţi ce talentat e), campania va cuprinde toate formele clasice sau mai puţin clasice de publicitate şi speră să atragă cât mai mulţi clienţi în office-urile ING.
Curioşi care e adevărul? O să-l aflaţi după 19 februarie când se dă drumul la treabă.
{mosloadposition user10}