Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Se spune ca ING va avea cea mai spectaculoasa campanie

publicitară pentru o bancă din România

Ajutat de o echipă de pitici, femei-dulău, dansatoare şi supermeni supraponderali, cavaleri, spiriduşi, lebede fermecate şi peşti vorbitori, ING lansează prima campanie pe 2007 adresată persoanelor fizice.

Comunicarea este centrată în jurul ING Cont’Rol, contul curent cu dobândă de depozit de 6,4% pe an. Ştim că dobânda e prea mare ca să pară adevarată şi că multă lume a zis că aşa ceva nu poate exista dar, spre deosebire de Yeti sau monstrul din Loch Ness, ING Cont’Rol este de găsit în orice office ING. Mai mult, dobânda se acordă chiar de la primul leu, se calculează zilnic la soldul contului şi se plăteşte la sfârşitul fiecărei luni. Clienţii, persoane fizice, au acces permanent la fondurile din cont, fără obligaţia unui sold minim.

În plus, în toate cele 111 ING Office-uri clienţii pot să efectueze toate operaţiunile ataşate unui cont curent prin Self’Bank, să facă plăţi, transferuri, să ridice sau să depună bani, să îşi verifice soldul, să facă schimburi valutare sau să tipărească extrasul de cont oricând între orele 7 şi 23. Adică nu se dă clientul după bancă ci banca după client.

Tot la ING pe lângă Cont’Rol, ING mai are pentru persoane fizice o linie de credit ataşată contului curent, credite imobiliare, de nevoi personale cu şi fără ipotecă, fără avans şi fără girant, carduri de credit VISA si MASTERCARD, ING Asigurare de  Locuinţă şi ING Casco.

Mă rog, să revenim la publicitate. Este făcută cu agenţia Cap care zice că n-a văzut domeniul bancar românesc campanie cum a făcut ea pentru ING. Pe lângă spotul tv, filmat cu marele artist britanic Simon Henwood (intraţi pe net şi căutaţi-l să vedeţi ce talentat e), campania va cuprinde toate formele clasice sau mai puţin clasice de publicitate şi speră să atragă cât mai mulţi clienţi în office-urile ING.

Curioşi care e adevărul?  O să-l aflaţi după 19 februarie când se dă drumul la treabă.

Bucuresti, 16.2.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.