DJ ANDI ŞI MANUEL D.DINCULESCU AU FĂCUT EMISIUNE ÎN PIJAMALE!
Matinalii de la Radio 21, Manuel D. Dinculescu, DJ Andi şi Anca Maco, au găsit o soluţie pentru a le veni de hac gerului şi ninsorilor de afară. Pentru că pe internet au apărut zvonuri conform cărora în România va fi emisă o atenţionare de cod roşu pentru vreme rea, cei trei matinali şi-au luat măsuri de precauţie şi şi-au stabilit propriile coduri, fiind pregătiţi să înfrunte atenţionarea şi chiar să rămână în radio pentru o perioadă mai lungă de timp.
DJ Andi a mixat în pijama, însă a avut şi motive reale pentru care a ales să nu-şi mai schimbe costumaţia de noapte: urmează să se mute, umblă între două apartamente, iar afară este foarte frig. Cu toate acestea, nu a venit cu mâna goală, ci i-a adus şi colegului de matinal, Manuel D. Dinculescu, o pijama la fel de frumoasă şi călduroasă, pe care acesta a îmbrăcat-o cu plăcere.
“Dacă se stabileşte codul roşu, acum putem rămâne liniştiţi în radio. Azi m-am gândit că este mai comod să vin îmbrăcat în pijama, fără să mă mai schimb. Pe aceasta o am de când m-am operat de apendicită şi am plecat aşa din spital. Mi-a plăcut mult, încât am luat şi una de rezervă. M-am gândit că şi colegul Dinculescu îşi va dori să îmbrace o asemenea piesă vestimentară de valoare.”, spune amuzat DJ Andi.
Nici Anca Maco, prezenţa feminină din matinalul Radio 21, nu s-a lăsat mai prejos, aşa că şi-a stabilit propriul cod de vreme rea: codul de lână. Adică şi-a adus ciorapi de lână şi papuci de casă, pentru a fi in trend cu colegii ei îmbrăcaţi în pijamale.
După ce au primit peste 100 de SMS-uri in mai putin de trei minute la numărul 1721, în care ascultătorii îi rugau să le arate costumaţiile de matinal pentru a se îmbrăca şi ei corespunzător pentru codul roşu, Manuel D. Dinculescu, DJ Andi şi Anca Maco au postat pe pagina oficială de Facebook Radio 21 (//www.facebook.com/radio21) fotografiile care demonstrează că la Radio 21 matinalul se poate face în pijamale şi papuci de casă, indiferent de vreme şi cod. Rezultatul: peste 500 de Like-uri şi foarte multe comentarii în mai puţin de o oră de la postare.